Hvordan tror du babyen kommer til å se ut/være?

MadeleineXX

Glad i forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Julilykke 2023
Jeg og mannen sitter ofte og funderer og snakker om hvordan gutten vår kommer til å se ut og hvilken personlighet/egenskaper han kommer til å ha. Er veldig spent på å få møte lille babyen og se hvem han evt. ligner på! Dette er vårt første barn, så vi aner jo ikke hvordan en blanding av oss to blir (det vet man jo aldri uansett men) :joyful:

Hadde vært gøy å se hva dere tenker om deres kommende barn. Når barnet/barna er født, så kan vi gå inn her igjen og se om det vi skrev stemte eller om det ble helt feil :hilarious:

Kjønn:

Hårfarge:

Øyenfarge:

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.):

Temperament:

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig:

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig:

Hvis dere har flere ting å føye til listen så er det bare til å gjøre det! :D
 
Artig innlegg! :D

Kjønn: gutt

Hårfarge: mellomblond

Øyenfarge: mørkeblå

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): smilehull, fall i håret

Temperament: rolig

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: far (meg)

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: konen (forhåpentligvis)
 
Kjønn: jente

Hårfarge: lyst som baby, mørk blond som barn

Øyenfarge: blå

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): jeg har smilehull som jeg tror er arvelig

Temperament: sta, blid, sjenert og aktiv

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: Meg

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: meg, håper babyen arver farens sovehjerte :angelic: Men ikke hans rastløshet eller min stahet:arghh::hungover::p
 
Kjønn: Gutt

Hårfarge: Mørkebrunt

Øyenfarge: Brun

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): Stritt hår, som far

Temperament: Forhåpentligvis litt mindre oppfarende enn sin bror :p

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: Klarer ikke se for meg noe annet enn en klone av storebror, bare med litt mørkere farger

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: Satser på roen til far, men ikke staheten hans :p
 
Vårt første barn også og vi snakker også veldig mye om akkurat dette! Er så spennende!


Kjønn: Jente

Hårfarge: Lys blond som liten, brunt etterhvert

Øyenfarge: Grønn

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): Jeg har smilehull og han har fregner så kanskje begge deler? :)

Temperament: Forhåpentligvis ikke mitt :p

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: Ser for meg at hun blir mest lik han, så i alle fall slik ut på 3D i uke 18 :p

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: Vi er ganske like av oss (sett bort fra at jeg er hissig av meg, haha), så regner med at det blir en god miks av oss der.
 
Kjønn: vet ikke hva det er, men tipper gutt (aktiv, "rund" mage, ikke samme symptomer i dette som med begge jentene mine, men vi får se)

Hårfarge: blond ved fødsel -> mørkebrunt som voksen

Øyenfarge: brungrønne håper jeg, som faren

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): krøller, smilehull

Temperament: aktiv, nysgjerrig, glad og sta

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: faren

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: faren, mest sannsynlig
 
Kjønn: Gutt

Hårfarge: Mørk

Øyenfarge: Brun

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): Mye hår, slik som storesøster.

Temperament: Lika sta som oss andre 3 :hilarious:

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: Pappaen

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: En god blanding hadde vært greit :angelic:

Min mann er veldig mørkhåret og har kjempe brune øyne (nesten sorte da han ble født). Jeg derimot er mørkeblond med grønnblå øyne, men min pappa er rødhåret og veldig dominerende.
Derfor har storesøster fått mitt mørkeblonde hår med rødt skjær i og knallblå øyne (Slik som mine 3 søsken, kun jeg som har grønt i mine). Så her er vi sykt spente på utseende til lillebror da jeg tror han kommer til å være en motsetning av storesøster.
 
Kjønn: gutt

Hårfarge: blir sikkert blond som ung og får mørkere hår når han blir eldre.
Men er en sjangse for at han kan få litt rødlighår også.

Øyenfarge:
Tipper lyseblå, siden jeg har lysegrønn og far lyseblå, og gutter mye sjeldnere får grønne lyne enn jenter:)
Og kanskje han får et par brune flekker eller striper på dem i tillegg.

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.):
Slett hår.
Også er det en liten sjangse for litt svake fregner på sommeren som jeg får.


Temperament:
Ut i fra hvordan har er inni magen så tror jeg han blir ekstremt sta :’)


Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig:

Tipper han blir å ligne ganske mye på far med en gang har blir født, det er jo det mest vanlige. Men blir sikkert en god blanding etterhvert.


Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig:
Trur han kommer til å bli lik farn personlighetsmessig:)
 
Kjønn: Gutt

Hårfarge: Mørke brunt

Øyenfarge: Brun

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): Stritt hår, kan slike nesetuppen sin

Temperament: Litt mindre hissig enn meg :sorry:

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: Ein blandning - eg trur han vil likne på faren, men arve mine mørke farger

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: Faren, forhåpentligvis :angelic:
 
Kjønn: jente

Hårfarge: brun

Øyenfarge: grønn

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): fregner, stritt hår og veldig tynt

Temperament: sta!

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: babyfar

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: faren håper jeg!
 
Back
Topp