Hvordan trives du....

Linka

Gift med forumet
.... i mammarollen???

Mange av oss er førstegangfødende, men noen av oss er veteraner. Uansett om man får nr en eller fire så er det en helt annen hverdag.
Så.... hvordan trives dere i mammarollen???

Jeg koser meg stort sett, men det er jo opp og ned. Gleder meg til Alexander begynner og krabbe. Alle aldere har sin sjarm, men når de begynner og krabbe er det lissom litt enklere og kose og leke med dem.

Nyter alle dager bortsett fra de dagene da jeg må på helsestasjonen og veie.. Den dagen blir jeg alltid i dårlig humør - og noen ganger også dagen før eller dagen etter..
dvs 1-3 dager i uka er dritt[:'(]

Men ellers - bortsett fra det - så er det fantastisk å være mamma[:D]

ELSKER å være mamma... er faktisk ganske overrasket over meg selv.. for jeg er blitt en slik skikkelig overhysterisk hønemor som jeg lovet meg selv ALDRI å bli[:D]

Husmorrollen derimot.... liker jeg ikke.... trivers bedre med meg selv hvis jeg kan jobbe et par dager i uka.

Jeg koser meg veldig!! enda mer nå som julian har blitt bedre i magen sin og ikke gråter så mye! [:D] Har fått sove litt mer og da går alt så mye bedre!! [:D] savner noen å trille tur med da... det er det eneste..

ELSKER å være mamma... er faktisk ganske overrasket over meg selv.. for jeg er blitt en slik skikkelig overhysterisk hønemor som jeg lovet meg selv ALDRI å bli

Husmorrollen derimot.... liker jeg ikke.... trivers bedre med meg selv hvis jeg kan jobbe et par dager i uka.

Er veldig enig her! Er rett og slett utrolig lykkelig for tiden...
Dødsforelsket i samboer, koser meg sammen med gode venner på trilletur og hjemme, og forguder min vakre lille prins som er så utrooooolig snill. Når han gir meg et stort smil, så smelter mitt morshjerte fullstendig.

Prinsessa mi er verdens mest tålmodige, hjelpsomme og godeste gulljenta i verden! [:D] Gjør alt for broren sin, og stråler når hun får kontakt med ham! ...

Sukk... dette høres orntlig klissete ut, men det er bare sånn jeg har det nå! [:D]

Og kunne gjerne tenkt meg å være hjemme i alle fall noen år til, kansje jobbet et par dager i uka bare for å være sosial!

Er sååå herlig atte...he,he!
Gøy og moro når dagene fylles opp med barn,barn og atter barn...
Litt tøft til tider,men en skal jo å merke at en har barn og!!![;)]
Jeg stortrives jeg,moro å se hvor mye glede de har av hverandre...

Før jeg fikk Leah kunne jeg ikke fatte hvordan jeg skulle holde ut å være hjemme med henne så lenge, men nå bare nyter jeg dagene..[:D]
Hun er jo så snill og god, smiler og pludrer dagen lang..
Nå tror jeg at jeg kunne hatt mamma perm forever..

Er kjempe gøy å ha to barn.
Men til tider sliter det veldig på meg at lille høne mor kommer til å gå fra broen [:(] Men vi kan ikke stoppe henne heller.
Ser fram til når vi kommer inni huset og får bedre plass og kan få litt mer hjelpemiddler til Ole martin.
Til tider kan dagene me han vær litt tøffe for han får raserianfall som vi ikke vet hva er.
Men skal ikke klage folk som har det værre en oss og alle har sitt å stri me [;)]

Er kjempe gla i begge barna min og ikke mist mannen min.
har vært sammen i 10 år men er mer forelska i han en noen gang

Trives kjempe godt men det var tøft i begynnelsen. Som førstegangsmor over de tredve har jeg vært litt "fast" i mitt "uansvarlige" liv så det ble en stor forandring.
Har hatt dager jeg holdt på å kollapse av at jeg har vært sliten, men de går fort over i gledesdager over den nydelige jenta jeg har.

Men har ikke fødselspermisjon så jeg begynner sånn smått å jobbe nå om en måned, det tror jeg blir tøft. Har ikke noe lyst å være borte fra skjønnheten [:(]

Jeg også ELSKER å være mamma. Vi koser oss hjemme på dagen når pappaen er på jobb. Han har fri en gang i uka og da er det slappe av dag for alle, deilig!! Gleder meg til vi skal på første ferie som en familie nå i påsken, det blir gøy...

Back
Topp