Hvordan traff du mannen din?

Vi møttes på Rørosmartnan i 2013![emoji173]️ Jeg var der for første gang, han har vokst opp med Martnan! Han og gjengen han spiller med kom inn og underholdt i lavvoen jeg satt i, og jeg ble så underholdt at nå er vi gift og jeg har vært på martnan hvert år etter det[emoji7]

Så koselig å lese historiene til alle! Vet du er gravid når du får tårer i øynene :shy:
Møttes på ferie i hans hjemby. Var i hytten til venninnen min. Vi klaffet ganske bra og snakket mye på nett etter det. 7 mnd senere møttes vi andre gang og ble sammen:D nå har vi 5 år bak oss, 1 barn og en til på vei :laughing002

Møttes når nesten nettopp var kommet hjem fra ett år i utlandet og noen måneder på landet. Flyttet inn i kollektiv, og første vors møtte jeg min mann! Ikke kjærlighet ved første blikk, men alkoholen gjorde sitt og han ble med hjem igjen etter byn og dro vel aldri igjen!

Vi møttes hjemme hos et vennepar helt tilfeldig. Jeg besøkte min venninne, og han kompisen.
Jeg tenkte han var alt for flott for meg, men i høst har vi vært sammen i seks år[emoji4]

Møttes på sukker.no [emoji4] over 8 år siden, nå er vi forlovet og venter barn nr 2 [emoji173]

Et veldig tilfeldig nachspiel med noe som kan ligne et one night stand (jeg tok all initiativ fordi han var SÅ FIN!! ) :p
Han tok videre kontakt, jeg skulle jo ikke se han igjen, og vi startet raskt å treffes OFTE :)
4 år senere har vi, kort fortalt, kjøpt hus og venter nr 2 ❤️

Last edited:
Jeg stjal han fra en venninne [emoji85] Ho hadde chatta med han på irc og ville ha med seg noen når de skulle møtes [emoji2] så utviklet det seg litt annerledes enn ho hadde tenkt [emoji4]

I Oslo på konsert. Vi har felles venner/bekjente. Endte med at jeg og mine venninner skulle til han og kompisene på vors på hotellrommet. Dagen etter skrev han til meg på facebook, vi sendte meldinger hele uken, og allerede helgen etter møttes vi hos vår felles venn. Etter det gikk det som det måtte gå:) Nå har vi vært sammen i 6 år og venter vårt andre barn:Heartred

Back
Topp