Hvordan traff du mannen din?

Lene93

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Oktoberfruene 2018
Stjeler fra mars, syns denne var litt søt.

Vi traff hverandre på en fest i 2009. Han sto ute å røykte hele kvelden, men når han endelig kom inn, så spurte han om han kunne varme seg under teppet mitt[emoji18] så tok jeg tlf hans med meg når jeg gikk(med et uhell, mener jeg). Han måtte komme å hente den om morgenen, og da kjørte han meg hjem :) betatt fra første sekund [emoji173]️ 9år etter har vi hus og baby nr 2 på vei[emoji4]

Jeg møtte mannen min på videregående for 10 år siden [emoji173]️

Vi hadde noen felles fag, så det startet med småflørting i friminuttene [emoji87] Føles veldig lenge siden!!

Jeg møtte mannen min i 2002. Da var jeg kjæreste med en av hans bekjente.
Vi (mannen min og jeg) utviklet raskt et nært vennskap og i 2005 hjalp han meg ut av det vanskelige forholdet jeg hadde til hans bekjente. (Her snakker vi psykisk og fysisk mishandling[emoji22])

I 2006 hadde jeg brukt tid på å finne meg selv, og tilgi meg selv for å ha blitt så lenge i en vanskelig hverdag. Da turde jeg å date igjen. Og gnisten mellom meg og mannen tentes for fullt. [emoji322][emoji7] Vi flyttet til Vestlandet sammen og fikk vår første datter i 2009. I 2014 giftet vi oss. Jeg har aldri hatt det så godt som med han. [emoji173]️[emoji7]

Jeg og min kjære møttes tilfeldigvis på byen 10.10.10 [emoji4] Vi begge var hjemme i hjembyen på høstferie (vi begge studerte i hver vår by), og det sa nesten pang med en gang. Han var litt vanskelig å få på gli... Men etter 1 år med å bli godt kjent, så klaffa det veldig! Nå har vi bodd sammen i snart 4 år, har en liten hund, og nå har vi termin 11.10, som er 8 år og 1 dag etter at vi møttes første gang [emoji173]️ Jeg tror på skjebnen[emoji28]

Vi møttes på match.com faktisk :p Hadde aldri trodd jeg skulle treffe mannen i mitt liv der :hilarious: Jeg syntes det var utrolig skummelt å skulle møte han første gang, men er så glad jeg tok motet til meg. På første date klikket vi med én gang og etter gjentatte treff ble vi sammen. Så flyttet jeg til han ca. 8 måneder etter :happy:
Nå er vi forlovet og venter vårt første barn :love017 Kunne ikke drømt om en bedre mann for meg :Heartred

Vi møttes da jeg skulle ha en sommerjobb der han jobber :-) Vi hadde begge to hvert vårt dårlige forhold, men jeg og han hadde god kontakt hele tiden. Etter hvert så var vi begge single og jeg fikk gleden av å få verdens beste kjæreste :Heartred

Vi møttes på seksårsklubben. Gikk hele barneskolen, ungdomsskolen og litt av videregående sammen og veldig gode venner hele veien :-) men det var ikke før i 2012 vi falt for hverandre :-)
Flyttet fort sammen og har nå et hus og en vidunderlig datter sammen:Heartred

Vi møttes på første året på videregående i 2002, men mistet så kontakten. Men så i 2015 så han meg på en kjøp og salg gruppe på Facebook og tok kontakt, vi ble enige om å møtes for en kaffe og har vært sammen siden da ❤️ Han er en super stepappa for min sønn å nå venter vi vår første sammen ❤️

Vi møttes på en one night stand faktisk. Det gikk 1 år før jeg pratet med han igjen, og etter det har vi vært sammens. 5 år nå ❤

Last edited:
Vi møttes gjennom det som var kollegaen min som også var søskenbarnet hans. Vi ble en vennegjeng og det ble gnist mellom meg og han, så flyttet vi sammen 3 måneder etter og har vært sammen snart 7 år nå og venter vårt 2 barn [emoji7]

Jeg og mannen min møttes på kristendate.no o juni 2016 To dager etter at han skrev til meg snakket vi på telefon første gangen. Det ble noen timer på telefon de første dagene, og jeg kjørte 35 mil for å besøke ham etter 5 dager, 17.06.16. Vi likte hverandre svært godt. 17.06.17, nøyaktig 1 år etter at vi møttes første gang, ble vi mann og kone. Og i slutten av oktober 2018 venter vi vårt første barn

Jeg og mannebeinet mitt møttes faktisk på Møteplassen. Dette etter at jeg hadde brukt halvannet år på å kvinne meg opp til å teste denne noe skumle og nye arenaen. Jeg var hans beste match og øverst på lista så det var slik det gikk til at han tok kontakt. Vi hadde umiddelbar kjemi. I ettertid er avgjørelsen om nettdating den beste jeg har tatt i løpet av livet mitt (bortsett fra å starte prøving på vår første lille spire i magen). Vi er virkelig en fantastisk match og jeg er lykkelig i et forhold for første gang. [emoji7][emoji173]
Vi har vært sammen to år noen uker etter termindatoen.

Så utrolig artig å lese alle de koselige historiene [emoji7]

Samboeren og jeg møttes første gang på nettet et sted (ingen av oss husker hvor) en gang på tidlig 2000-tallet. Jeg husker vi snakka på telefonen når han var på russetreff på Tryvann i 2004.. Da var jeg 14 og han 19[emoji23] Jeg mobber han enda for at han gadd å skravle med en fjortiss på den tida. Vi hadde hverandre på MSN helt til MSN ikke eksisterte lenger - og fikk vært vårt liv og skled i fra hverandre. I 2012 fikk jeg en Mail fra han hvor han hadde kommet over mailen min igjen og lurte på om alt var bra med meg. Jeg hadde nettopp kommet ut av et langt forhold basert på sjalusi, og var mildt sagt klar til å leve livet uten hindringer. Han hadde et forhold, men hun bodde i Trondheim og han i Oslo.. Det forholdet var også på tur til å ryke. Vi møttes for første gang face to face i August 2012, og der smalt det ganske kraftig ganske raskt. Derifra gikk det slag i slag. Vi kjøpte leilighet Desember 2012, flyttet sammen januar 2013 - og siden har vi vært knoll og tott [emoji5] Vi venter vår første lille nå, 2. Oktober.. [emoji7][emoji173]️ Drømmemannen min og meg :)

Vi møttes også på Match.com! Jeg hadde egentlig gitt opp hele nettdatingen, men skulle bare innom for å sjekke om det var noe nytt. Hadde da fått en melding fra en som jeg umiddelbart likte både av utseende og måten han skrev på. Skrev litt frem og tilbake, før vi møttes en søndag i byen. Ruslet rundt i solen, spiste is og senere middag. Helgen etter dro jeg på besøk til han (bodde 2 timer unna), og etter det har vi vært sammen. Gikk litt tid før vi flyttet sammen pga avstand og jobbavklaring, men nå har vi snart vært sammen i 3 år og bodd sammen 1,5 år :) Han er en fantastisk bonuspappa for datteren min, og jeg gleder meg til å se han som pappa for denne lille spiren :Heartred

Vi studerte på høyskole sammen i 3 år i samme klasse. Etter 1,5 år ble vi sammen. Jeg hadde siklet på han fra første møte. Skikkelig hunk. Men det er 15 år siden.

:laughing025

Neida, han er fortsatt veldig kjekk, altså.

Vi studerte på høyskole sammen i 3 år i samme klasse. Etter 1,5 år ble vi sammen. Jeg hadde siklet på han fra første møte. Skikkelig hunk. Men det er 15 år siden.

:laughing025

Neida, han er fortsatt veldig kjekk, altså.

Vi møttes i 2010. Da bodde vi i samme kollektiv! Vi startet som gode venner, men det utviklet seg i løpet av et halvt år. Da var vi enige om at vi ikke var "bare" venner lenger, og ble kjærester. Sånnsett startet vi altså forholdet som samboere Tok ikke så lang tid før tiden i kollektivet var over for oss begge.

Møttes på fest i 2008, og har holdt sammen siden det :) Feirer 10 år sammen i desember❤️ Vilt hvor fort tiden har gått!

Møttes på fest i 2008, og har holdt sammen siden det :) Feirer 10 år sammen i desember❤️ Vilt hvor fort tiden har gått!

Vi møttes da jeg begynte å trene kampsport. Han er 192 høy, og det er som å løpe inn i en murvegg [emoji1] Familien kommer av og til med spøk om å banke opp kona [emoji28] Tok noen år, men vi ble mer og mer sammen og plutselig er vi gift og venter vår andre

Back
Topp