Hvordan traff du kjæresten din?

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Ja, jeg er en veldig nyskjerrig person, og elsker kjerlighetshistorier [:D]
Kanskje noen vil fortelle om hvordan dere traff hverandre og hvordan dere ble sammen/forlovet? [:D]

Hehe.. :P Ikke så veldig romantisk, men.. Vi traff hverandre på en nettside.. Snakket mange mnd, så hverandre i webcam og bilder osv.. Forelsket meg i personen og ikke utseende.. [:)]

Møttes en helg, som førte til overnatting, som førte til et kjærlighetsforhold.. [:)] Som 4 år etterpå har ført til en liten spire.. Har bodd sammen i snart 2 år [:)]

I løpet av denne perioden så flyttet jeg til Alta for han sin skyld...[:)] Forelsket jah! [:D]

Ble mer enn hvordan vi møttes, men.. [8D]

ååååh, så fantastisk !!! :D
Jeg har stor tro på internettforelskelse! Min eldste søster skal gifte seg i juni med en hun møtte på nettet, og de har en fantastisk datter sammen :) Så masse lykke til [:D]

ORIGINAL: Marti9

ååååh, så fantastisk !!! :D
Jeg har stor tro på internettforelskelse! Min eldste søster skal gifte seg i juni med en hun møtte på nettet, og de har en fantastisk datter sammen :) Så masse lykke til [:D]

Takk [:)]

jeg har også stor tro på det [:)]

Jeg var på besøk hos en kompis i klassen, som bodde på studentbolig, og der traff jeg min kjære. Ble litt forelsket ved første blikk, og måtte jo bare besøke kompisen min mer, for å få sett litt på den kjekke gutten han bodde sammen med[;)] Jeg hadde kjærest på den tiden, som de kjapt ble slutt med. Og når jeg ble bedre kjent med han som nå er min kjære, fikk jeg vite at han også hadde kjærest på den tiden han møtte meg, som det også ble veldig fort slutt med[;)]

Jeg traff min kjære ute på byn[8D] Jeg satt og snakket utenfor med en venninne, han kom og banket på vinduet, smilte og vinket, så da var jeg solgt..hehe.. Vi har vært sammen siden den kvelden kan du si. Og d er snart 6 år siden. Giftet oss for to år siden og har klart å få (snart) 3 barn. så har gått fort, men veldig bra med oss[:D]

Her er vår historie :)

Vi møtte hverandre 13. August 2003 :)
Dette var første skoledag i 8’ende klasse, og han var den første jeg la merke til.
Han satt på stolen sin med det halvlange, brune krøllete håret og de herlige blå øynene :)
Ettersom tiden gikk så fikk vi et fantastisk vennskap, og vi ble verdens beste venner som delte alle gleder og sorger med hverandre :) Jeg viste fra den stund at jeg elsket denne gutten, men klarte ikke gå ut med det, for jeg ville ikke miste det vi hadde. Han elsket meg, og han prøvde kjempe hardt stakkars for å vinne meg, men jeg holdt avstand fra kjæresteforholdet.

Etter 3 år med nedturer og oppturer, så fant vi fram til hverandre, etter masse smerte og sorger!  Vi ble sammen den 25. Februar 2009, og forlovet den 2. Mai 2009!
Jeg er så lykkelig at det kan ikke beskrives!

Og nå skal vi ha en spire i desember og gifte oss neste juli! <3

True love story <3

Jeg møtte sambo igjennom en venninne på en måte[:)]

Vi var 17,hadde vært på fest å kom oss ikke hjem. Da sa ho at ho viste om en som ho akkurat hadde blitt kjent med, som var så snill at han sikkert ikke turte å si nei[8D] Dessuten var han nettopp flytta til byen,så han kjente ikke så mange..
Ho ringte han, han kom å henta oss, å jeg syntes han var veldig kjekk!
Så kjørte vi hjem da, så sier han "I det der huset bodde jeg for 3 år siden" , svarer at det har han ikke,for der har jeg bodd hele mitt liv... Viser seg at han leide leiligheta i huset til foreldrene mine når han gikk på skole i den byen vi bor da, men han bodde bare i 3 mnd, så flytta han hjem igjen.
Huska han etterhvert da[8D] I allefall, 2 dager etterpå var jeg hos han å så film, å siden har det egentlig vært oss. Vært sammen i 5 år[:)]

Jeg har møtt min kjære flere ganger over noen år, men det har aldri vært noe mer enn en liten flørt, for så å bli helt stille frem til vi har møttes igjen. Min familie kjenner hans familie fra før i og med at min lillebror og hans lillebror kjører go kart sammen[:)]

Sommeren 2008 skulle min familie og hans familie til Kreta sammen. Ble to herlige uker med flørt og moro. Men han hadde ei hjemme også.. De var ikke sammen, men de hadde en god tone. To dager etter at vi kom hjem (og jeg trodde eventyret var over) dro han til denne jenta og sa at han ikke ville noe mer med henne. Så møttes vi mer og mer, sov hos hverandre og hadde det supert![:D] Falt helt for han, og ville ikke ha noen annen.

Vi sammen over oppvaska, for å si det bokstavelig. Jeg stod og vasket opp hos han (hadde ikke vaskemaskin enda) og han tørket. Plutselig sier han bare "nei, nå får vi bli kjærester".  Ikke så veldig romantisk at det gjør noe, men der og da betød det alt i hele verden. Flyttet inn til han i januar 2009. Kjøpte oss hus i september 2009 og flytter inn der i juli 2010. Og nå venter vi lille spire

Møtte ham hos ei venninne, etter et par uker var vi begge oftere og oftere hos denne venninna, tilfeldigvis samtidig. På en fest ble vi bare enige om å gå hjem til ham. Der ble jeg. Etter et halvt år fridde han, etter et år ble en liten en til i magen min, det er to måneder siden. Lykkelig gift og venter vårt første barn sammen, åh, sukk

Hehe...
Jeg og kona (Vi er to jenter, så ikke flere tror jeg er mann [:D] ) traff hverandre på kurs. Hun var kursdeltaker og jeg instruktør. Jeg la merke til henne i det jeg kom in i lokalet. I løpet av kurset på 1,5 uke så gnistret det. Vi havnet ved siden av hverandre hver lunsj, og "så" hverandre stort sett hele tiden. Men på den tiden hadde begge hver vår kjæreste. I løpet av kurset klarte jeg faktisk å finne henne på ett nettsted for skeive, og vi hadde bittelitt kontakt her. Men bare som venner.

Hun ble singel, og jeg slet i forholdet mitt. Vi tok opp kontakt på nett. Og jeg fant etterhvert ut hvorfor det hadde gnistret sånn. Jeg ble singel jeg og, og etter 4 mnd stod hun med flyttebil for å hente meg til Oslo. Forlovet oss etter ett halvt år, giftet oss i juni i fjor, og er nå gravide for tredje gang :)

Den korte versjonen: Vi møttes på fest, og møttes regelmessig etterpå.

Den lange versjonen:15.august 2008 var jeg og ei venninne ute på et utested her. Etter noen drinker gikk vi ut for å ta en røyk og avkjøle oss litt... Vi ble sittende ute ei stund, og snakket med noen kollegaer. Gikk så mot døra til puben igjen, og like ved døra satte det noen ved et bord som plystra og greier... Vi hadde jo pynta oss må forstå!!![;)] En av de mannfolka kom bort til meg litt senere på kvelden, og vi ble gående og prate. Etterhvert gikk vi bort til der "Sie Gubba" spilte(det var bygdadager), og vi danset noen danser. Da festen var slutt, gikk vi mot et gatekjøkken, og der forsvant plutselig mannebeinet...[&o]
Dagen etter skulle jeg servere i et bryllup på ettermiddagen, og så var planen og ut på livet etterpå. Etter å ha skifta dro jeg og samme venninne til den samme puben og tok noen drinker. Plutselig står den samme karen foran meg, og lurte på om han fikk slå seg ned. Venninna mi fikk det plutselig "travelt", så hun forsvant... Vel, jeg og denne karen ble sittende og prate, og han fulgte oss hjem da puben stengte... Da jeg var kommet velberga heim, spurte han om nr mitt, kysset meg på kinnet og forsvant...[8|] 
I ukene etter dette jobbet jeg bare kveldsskift og var ikke ferdi på jobb før etter midnatt. Men hver kveld kom han på besøk, vi snakka sammenei stund og spiste litt, før han dro hjem.... Etter en mnd begynte han og overnatte, og var knapt hjemme hos seg selv.... I oktober fant jeg ut at jenta vår var på vei, i juli ble hu født og i september flytta jeg inn hos kjæresten min!!!!

Da jeg var 14 år var jeg sammen med en kompis av min nåværende kjæreste!
Etter at meg og han hadde slått opp, var vi fremdeles venner..
Så en dag jeg var der ute kom M(min samboer). Vi hadde ikke noe kjærlighet ved første blikk.. For vi begynte å krangle den dagen og husker jeg gikk derfra og var utrolig forbanna og tenkte jeg aldri skulle ha noe med M å gjøre lengre.. .
Men så la han meg til på MSN og vi snakket sammen så og si hver dag....
Å etter ett år med snakking på MSN, kom han hjem til meg ett par ganger.. Husker mamma ikke likte han så godt for han hadde med seg ØL... (han hadde nettopp fylt 18)
Etter at vi var med hverandre hver dag i en uke sa han til meg "vi skal vel ikke bare bli sammen??" Husker jeg bare lo... Men dagen etter svarte jeg ja...

Så jeg var 15 år og han var 18 år.  2 år etter flyttet vi sammen da vi fikk Erica...
Så bodde vi sammen ett år før vi bestemte oss for å flytte fra hverandre for å få en pause (tror vi ble litt for fort voksen) men vi var med hverandre nesten hver dag også fant vi vel tilbake til hverandre... Så vi ble kjærester men ventet litt med å flytte inn sammen igjen..

Men nå var vi det kjempe bra, og det er rart å si det men tror jeg har funnet mannen i mitt liv.. Nå venter vi nummer 2 sammen og skal kjøpe leilighet =)

UFF DET VAR LANGT [;)]

Vi traff hverandre på sukker.no faktisk [8D] jeg var der nesten ikke lenger, syntes hele greia var kjedelig.. men stakk innom en gong i uka eller noe.. så hadde jeg fått privat melding fra han. det hadde gått noen dager, så han hadde mista håpet om å få svar. men så sendte jeg svar da, på en fredag eller noe.. viste seg at han bodde fem km unna meg [:D] vi sende meldinger over nett og mobil den helga, og møttes på en kafe på tirsdagen etter... der satt vi i tre timer og prata [:)] også stengte kafeen, og da sto vi utafor i regnværet og prata og koste litt [:)][:)][:)] så tok det vel bare et par uker før vi ble sammen.
Match made in heaven!! [;)]

Jeg traff min kjære på møteplassen.no. Jeg hadde en udugelig profil, og la igrunn veldig lite i den nettdatingen. Jeg bladde litt igjennom gutta der inne i ny og ne, men fant aldri noe jeg likte.. Meeen så dukket profilen til min kjære opp. Første man la merke til var jo selvfølgelig bildene[:D][:D] 
Jeg var ikke betalende medlem så jeg fikk ikke sendt noen brev, men skal si dere det gikk fort før jeg hadde betalt 249 kr for å møte MANNEN I MITT LIV [:D][:D]
Vi delte først mobilnr, sendte litt meld hitt og ditt, møttes en del ganger.... Så ble vi kjærester[:D] Og det var faktisk via facebook, han sendte meg forespørsel om forhold (hahaha) Er jo litt latterlig da.... Gammle gutten på 34 år [:D][:D] Men kunne ikke vært mer lykkelig faktisk[:D]

Vi traff hverandre på Q500.no - helt topp :) tok ikke lang tid før vi traff hverandre, og da var jeg solgt altså. I vårt forhold stemmer det med "kjærlighet starter med krangel", for det var virkelig turbulent i starten, men det har bare gjort forholdet sterkere, og nå krangler vi ekstremt lite, for vi har liksom ordnet opp i alle uenigheter.
Han flyttet inn offisielt etter ett halvt år, og nå etter 1år og 7 måneder har vi planlagt barn. Han har ingen fra før, jeg har en datter på 4 fra før. Vi gleder oss masse!!! ;) Nyforelska enda

Så koselig å lese alle kjekke lovestory`s til Desember jentene![:)]

Meg og min beloved mottes utenfor Garage i Bergen 29 Januar.
Jeg kom gående med en venninde. Det hele var ren tilfeldighet at vi gikk akkurat der den dagen.
Noen hadde fortalt oss tidligere på kvelden at det var konsert der, og i den forbindelse måtte vi betale oss inn. Noe vi ikke var helt keen på når vi bare skulle drikke ikke se et show.
Men vi gikk etter litt frem og tilbake.
Når vi annkommer utestedet ser jeg to gutter. Den ene mork og så sexy!
Spor han om det koster noe for å komme inn. Han svarer på gebrokkent norsk: "Jeg snakker ikke norsk".
Så jeg formulerer sprs mitt på engelsk og han svarer det koster ingenting.

Meg og venninden går inn å tenker ikke noe mer over den irske kjekkasen.
Senere på kvelden legger jeg merke til at han står og glor hele tiden.
Til slutt kommer han over. VI florter og snakker, og finner VIRKELIG tonen.
For en jente som har vart singel i over 4 år var jeg ganske sure jeg kom aldri til å finne den store kjarligheten.
Jeg tar han med meg hjem for en heftig natt. Morningen etter klarer jeg IKKE huske navnet han, så det ble faktisk en god icebreaker. [:)]
Han spor etter nr mitt når han skal gå. Jeg tenkte ikke noe mer over det. Aldri kan jeg fortjene noe så fint mannestykke som det der. Men jammen tok jeg feil!
Her sitter jeg da.. Men en bolle i ovnen og verdens beste kjareste som foroyeblikket lager mat til meg.

Jeg som hadde gitt opp, har endelig funnet mitt håp!
Kjarligheten er fantastisk!

Også meg da...
mamma skulle ta med meg på syden ferie for første gang...var i august 2006, jeg studeret ei Kbh, og tok flyet til oslo for å møte familien og fly til Tyrkia med dem. Onkelen min hadde vært i alanya mange ganager og hadde sent med noenbilder fra siste farie av hab og barna som jeg skulle gi til en bartender han kjente der nede... ingen andre i familien min snakker noe særlig engelsk så jeg fikk oppgaven... onkel hadde på forhånd sagt at jeg kom til å like bartenderen og at han hadde avtalt at han skulle vise oss litt rundt i området... det ene førte til det andre og etetr noen dagsturer med familien ble jeg med ut på en drink, sov over, og måtte tilbake etter et par uker.....Onkel har litt dårlig samvittighet for denne spleisinga....han hadde ikke trodd jeg skulle like han så godt;) vi ble forlovet i april 2007, gift i juli 2007 og i mai 2009 kom han til norge, og nå venter vi på spiren:) Sånn fant jeg min tyrker[:D]

ORIGINAL: Caanina

Møtte min drømmemann på ett utested i oslo (gamle Jackson). Han var edru og jeg hadde drukket. han tilbød seg å kjøre meg hjem, noe jeg takket ja til. da fikk jeg nummeret hans for han skulle kjøre noen andre først.

Etter mye sms, samtaler og møter, ble vi sammen. vi var sammen i ca 1år før han dimmet i militærer og flyttet hjem til Molde. Da dumpet han meg, og jeg var sønderknust[:(] husker søsteren min sa til meg at det er flere fisk i havet, og da svarte jeg henne med å si: MEN jeg har jo funnet fisken min...

Vi holdt kontakten gjennom telefon, og var venner..eller når han kom til oslo møtes vi alltid og det slo gnister igjen. vi hadde alltid en spesiell kjemi. Vi hadde begge fått nye forhold, men vi snakket alltid sammen om alt på telefon.

Det hadde nå gått 3år siden vi var sammen og min venninne skulle studere i molde, og lurte på om jeg ikke ville flytte opp sammen med henne. men jeg hadde jo ingen jobb, leilighet, venner eller familie der oppe så dette måtte jeg tenke på. Min ex bodde jo der, så jeg pakket bilen med en koffert med klær, en minitv, en kaffetrakter og en madrass satte meg i bilen og bare kjørte oppover til nord møre.

Vi har nå vært sammen i 4år, har kjøpt oss hus, har en datter på 2.5år og venter nå nummer 2. Jeg er så glad for at jeg tok sjansen og satset på det jeg alltid hadde visst, at dette var fisken min

Så nydelig. :)

Back
Topp