Hvordan traff dere deres utkårede?

Mozell85

Elsker forumet
Julikulene 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
Selv møttes vi på Tinder! Vi fikk match i august, men da datet samboeren min ei annen. I desember tok han kontakt, men da datet jeg en annen. I januar fikk vi endelig til en date! Nå har vi vært sammen i litt over 5 år.

Gjennom felles kjente. Jeg og ei venninne hadde barnefri og var ute da vi fikk spørsmål om å være sjafør. Han endte opp i bilen og var helt på med en gang. Jeg var ikke så interessert siden han er litt yngre enn meg og jeg tenkte det var så super viktig å finne en som var eldre. :facepalm: Men han ga heldigvis ikke opp. :)

Via felles bekjente på byen :p han sa feil navn når vi møttes igjen senere på kvelden :hilarious:

Selv møttes vi på Tinder! Vi fikk match i august, men da datet samboeren min ei annen. I desember tok han kontakt, men da datet jeg en annen. I januar fikk vi endelig til en date! Nå har vi vært sammen i litt over 5 år.
Tinder her også:hilarious: Matchet i Januar 2019, møttes i februar (var da sammen hver helg og litt innimellom, bodde 2t fra hverandre), ble sammen i mars, flyttet sammen i juni (3 dager etterpå testet jeg positivt), kjøpte hus i oktober, han fridde nyttårsften og jenta vår ble født i januar 2020:p Giftet oss i juni 2020:love7

Via sosiale medier :love7 Begynte å prate høsten 2013, møttes i januar 2014. Vært sammen siden :Heartred

Jeg hadde endelig kommet meg ut av et voldelig forhold, og startet å date igjen med blanda følelser.

Møttes på Tinder i 2016 og det ene førte til det andre. Snart 6 år etter venter vi vårt tredje barn sammen, og jenta mi fra det første forholdet har en pappa som faktisk er tilstede.:Heartred Vi har hus sammen, og det eneste vi nå mangler er giftemål.:love2

Vi møttes på jobben. Han var innleid konsulent der jeg jobbet. Det første året var vi begge sammen med noen andre, men så ble det slutt for begge to. Så begynte vi å prate mer og mer og etter en vellykket helgetur så var det gjort :)

Jeg flyttet inn i en leilighet i huset han leide ut! Selv bodde han i etasjen over :rolleyes: jeg kjente ingen i byen når jeg flyttet og innen 2 år hadde vi kjøpt oss hus, hund og ventet barn :shy: det er nå 7 år siden!

På jobb Vi har kjent hverandre siden 2007. Vi var begge gift på hver vår kant, men da disse forholdene endte, så ble vi veldig nær pga samme «utfordringer» i livet. Fikk etterhvert følelser for hverandre. Ble sammen for ca 2 år siden. Jeg har barn fra før, men dette blir første til mannen ❤️

På fest langt ute i dalen vi begge ble dratt med på av hver vår venn. Ble advart mot en fyr, «Åh, du kommer til å like han, men han er skikkelig player, så ikke gå dit»:laughing002 Dette var natt til min 17- årsdag.

kl.00.00 hadde vi vårt første kyss. Det er 10 år og to(snart 3) barn siden.

Last edited:
Herregud jeg får helt gåsehud og tårer i øynene av å lese dette! Tror det er en kombinasjon av at jeg begynner å bli emosjonell og at det er veldig koselig å lese disse historiene :Heartred

Min kjære og jeg møttes på sommerfest på Tjøme hos en felles venn. Vi endte opp med å prate hele kvelden. I løpet av kvelden hadde vi et beer pong veddemål, der han sa jeg «måtte» på date med han om jeg tapte.. og det gjorde jeg:rolleyes::hilarious: Vi sov over i båthuset på festen (litt bortenfor selve festhuset), og da vi la oss var solnedgangen helt latterlig fin. Skikkelig romantisk:joyful:

Vi jobbet sammen i mange år, ikke noe romantisk den gangen, og jeg var da i et forhold med to barn... Da vi gikk fra hverandre var han en utrolig god støtte å ha gjennom den prosessen, utrolig varm og god å prate med. Han ba meg etter en stund ut på date. Det ble liksom ikke noe mer enn det, annet enn at vi «møttes» på fester de neste 2 årene :shy:
Så eskalerte ting plutselig, vi møttes mer og mer og plutselig innrømte han at han hadde følelser for meg. Det gikk en stund før vi ble sammen, men det var riktig :love7
To år senere ble vi gravid, spontanabort før ny graviditet, noe som førte oss enda nærmere hverandre.. baby, giftemål og nå enda en baby og vi har det bedre enn noen gang :Heartred
Sammen med bestevennen min :love7
Vi jobber ikke sammen nå lenger da :hilarious:

Back
Topp