Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg kan jo begynne..
For 5 år siden var jeg med noen venninner som skulle møte en felles kompis. Vi dro hjem til han for å se det nye huset og han bodde i kollektiv med et par andre gutter. Jeg introduserte meg og fikk øyeblikkelig øyekontakt med denne kjekke karen. Vi endte med å snakke hele natten om alt og ingenting, og skjønte raskt at vi likte hverandre. 5 år senere er vi gift med et barn på snart 2 år og enda et mirakel på vei.
Vi tuller ofte med at vi ikke rakk å bli ordentlig kjent før vi ble sammen. Han kan irritere meg grenseløst til tider, men kunne ikke tenkt meg en bedre mann enn han altså. 
Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤
For 5 år siden var jeg med noen venninner som skulle møte en felles kompis. Vi dro hjem til han for å se det nye huset og han bodde i kollektiv med et par andre gutter. Jeg introduserte meg og fikk øyeblikkelig øyekontakt med denne kjekke karen. Vi endte med å snakke hele natten om alt og ingenting, og skjønte raskt at vi likte hverandre. 5 år senere er vi gift med et barn på snart 2 år og enda et mirakel på vei.
Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤