Hvordan traff/ble du sammen med din partner?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg kan jo begynne..

For 5 år siden var jeg med noen venninner som skulle møte en felles kompis. Vi dro hjem til han for å se det nye huset og han bodde i kollektiv med et par andre gutter. Jeg introduserte meg og fikk øyeblikkelig øyekontakt med denne kjekke karen. Vi endte med å snakke hele natten om alt og ingenting, og skjønte raskt at vi likte hverandre. 5 år senere er vi gift med et barn på snart 2 år og enda et mirakel på vei. :) ❤️ Vi tuller ofte med at vi ikke rakk å bli ordentlig kjent før vi ble sammen. Han kan irritere meg grenseløst til tider, men kunne ikke tenkt meg en bedre mann enn han altså. :)

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Traff min for litt over et år siden bare, på studentkroa av alle plasser :p hadde en koselig kveld der vi skravlet i timesvis, etter noen dager tok han kontakt og ba meg med ut på date. Og her sitter vi nå da, ett år seinere med første lille mirakel på vei :D

18.02.14 <3

Møttes via venner for 7 år siden. Studerte på samme høyskole :-)

I militæret. Ble sammen etter jeg hadde dimittert. :) 10 år siden blitt, gift i 5 av de og en pode rikere. Pluss vesla på vei.

Vi møttes andre året på vgs, når jeg flyttet til bygda hans :) 1 desember har vi vært sammen i 13 år, bodd sammen i 11 av de, og venter nå barn nr 3 ❤️

- Flittig bruker av app'en ;)

Jeg og min samboer møttes på den lokale baren. Vi var begge ganske godt på en snurr å aner fremdeles ikke hvordan vi endte opp på etterfest hos han eller hvordan vi kom i snakk. Men her sitter vi 7år senere med hus, bil, jenta på 5 og tvillinger på vei. :)

Er veeldig glad jeg valgte å dra ut den dagen. Skulle egentlig ikke det, men på pur F pga en crazy X så dro jeg ut for å finne en "one night stand". Endte opp med drømmemannen. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi også møttes i militæret, for 4 1/2 år siden :) vi flytta sammen ved dimming og har bodd sammen siden da :) er så ufattelig glad jeg begynte i militæret! I en periode jeg absolutt ikke var ute etter et forhold så fant jeg selvfølgelig drømmemannen :p

Møttes faktisk på sukker.no for snart 6 år siden. Jeg hadde laget en profil for å få personlighetsanalyse, og deretter glemt den i et halvt år. Da jeg skulle logge meg på for å slette meg, leste jeg heldigvis den siste meldinga i innboksen først... Vi skrev og snakket på tlf i ca 14 dager, deretter møttes vi og har vært sammen hver dag siden:) gift i 3 år, har en jente på 18 mnd og en til på vei. Elsker livets såkalte tilfeldigheter... ;)

Vi er tenåringskjærester ;) Vi møttes på en lokal chatteside via mIRC :p Datet en stund og ble sammen april 2002 - altså 11,5 år siden. Vi flyttet sammen i 2005 og har siden bodd sammen :) Nå har vi vært gift i litt over 1 år og venter vårt første barn :) Han er min bestevenn og drømmemann :D

Møttes via sukker.no for 3 år siden, det sa visst bare pang... Hadde jeg aldri trodd, siden jeg hadde tre barn fra før, han ingen... Og knapt hatt kjæreste... Hehe... Fikk vår første felles datter under 1 år etter vi møttes første gang, gutten vår kom 17mnd etter henne og nå rekker vår felles sønn å bli 14mnd før han blir storebror... Date? Det var vi vel på en gang... Hehe...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skulle ut med ei venninne og ein kompis - venninna ditcha meg, men kompisen vart med ut og hadde tatt med seg sin kompis. Falt fullstendig for denna nye karen, og det var motsatt også. Ei veke etterpå får eg mld frå han der han lurer på om han hadde kommen til riktig person og me hadde tatt taxi heim saman (budde nesten i samma nabolag). Svarte sjølvsagt ja og fikk vite at han hadde brukt heile veka på å finna meg :P Han viste namnet mitt og at eg/mamma budde i det nabolaget så han hadde jogga der to/tre gongar om dagen i håp om å møta på meg.
Vår felles kompis hadde øydelagt mobilen sin den helga me var ute og hadde ikkje nr mitt.
2 mnd etterpå var me i lag, 6 mnd budde me i lag, 12 mnd kjøpte me hus og 24 mnd var me gravide ❤❤

Møttes på nett, og fikk en snål følelse av at denne fyren liker jeg! Vi avtalte å møtes etter kort tid en søndag for å ta en uforpliktende øl, og ble sittende i timesvis å prate og det var aldri kleint. Husker at jeg falt for ham med en gang! Tre år siden vi møttes for første gang, ganske nøyaktig :)

Venter et lite gull i februar 2014!

Date'et kompisen hans, men han var ikke noe for meg :p en helg skulle jeg kjøre denne kompisen til byen og han glemte telefonen sin i bilen min. Telefonen hans ringte og jeg tok telefonen og snakket med han som nå er min sambo. Jeg synes han virka sååå teit og var overhodet ikke interessert. Dagen etter hadde han fått tak i nr mitt og begynte ringe og tekste meg. Tok litt tid før jeg gikk med på en date, men siden har det vært oss.. dette nærmer seg vel 8 år siden ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Æ møtte min på en ekstrajobb vi begge hadde, enkelt og greit. Bynte å skrive te hverandre og så treffes, tok vell litt over 3 mnda så blei vi ilag og så bodde hn vell egentlig hos mæ fra da av. 14 mars i år fridde han te mæ og nu vente vi vårres første <3

På nattbussen hjem for 11 år siden:-) siden det har vi hatt tre hus,ørten biler(bilfrelst mann) blitt gift,hunder,og ei nydelig glad datter som skal bli storesøster:-) Ville ikke byttet han mot noe,han gjør alt for at vi skal ha det bra,og vi er umåtelig glad i han.

Han kom flyttende til bygda jeg bodde i for å gå på skole. Vi bodde rundt 1 km unna hverandre, og tok samme minibuss/taxi til og fra skolen. Vi snakket ikke med hverandre før det nærmet seg jul. Husker første samtalen vår handlet om julemat :P

Vi ble fort venner, men siden vi begge var noe beskjeden, så tok det oss noen mnd før vi ble sammen, i april :)
Da vi først ble sammen, var det ikke mulig å skille oss, så jeg flyttet sammen med han til molde da han måtte dra dit for å jobbe. Jeg måtte sende brev til fylket for å omrokkere skolevalg og full pakke - men jeg angerer ikke i det hele tatt. Han er mannen i mitt liv :)

Vel.. han jobbet i barnehagen til frøkna mi :p

Men jeg var vikar og det var da jeg fikk øynene opp for han. Kort tid etter ble vi et par! ♥

Lillebror er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp