Hvordan tolke disse eggløsningstestene?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Fridaa, 10 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Fridaa Andre møte med forumet

Har nylig hatt en SA og blødningen begynte 31 okt. Siste dag med blødning var 6. nov. Usikker på hvordan jeg skal tolke disse testene. Synes CD 10 ser positiv ut, eller tar jeg feil? Har normalt en syklus på 30 dager, men syklusen kan vell bli ganske tullete etter en SA.. Takk for svar :happy:

Vedlagte filer:

2. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Junibarna 2019

Jeg gikk alltid etter den som var sterkest da mine nesten aldri ble "positive"

• Liker Liker x 1
  3. !Mamma2010! Gift med forumet

Jeg vil tørre påstå at du ikke har hatt eggløsning enda. De er ikke positive noen av de. Får håpe du får eggløsning til normal tid i slutten av neste uke(30 dagers syklus) :)

4. Maddieh Forumet er livet Vi som prøver :) Junibarna 2019

Kommer litt an på om du er en av de som produserer nok LH til at testene blir ordentlig positive eller ikke. Vet du forresten?

5. LIJETR Glad i forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Så trist at det gikk galt! :Heartred
    Jeg hadde positive g-tester til etter første menstruasjon, og derav positive el-tester også.. Men det avhenger jo litt av hvor langt du var på vei og hvor mye hcg du hadde når det gikk galt..
    Enig med deg i at CD10 ser ganske positiv ut, men jeg synes det er litt vanskelig å tolke tester som har tørket når de er litt sånn i grenseland.. :happy:

6. Fridaa Andre møte med forumet

Det vet jeg ikke, dette er første gang jeg tar eggløsningstester..

7. Fridaa Andre møte med forumet

Eggløsningstestene blir svakere for hver dag, sterkeste er den på CD 10. Men jeg begynte å blø igjen den 12. nov. Skjønner ingenting. Var på kontroll etter SAen i går og alt så fint ut. Livmoren var tømt seg skikkelig.

8. Fridaa Andre møte med forumet

Hva tenker dere? Nå når jeg egentlig skulle hatt eggløsning i følge kalenderen er de negative?

Vedlagte filer:

Del denne siden