Hvordan tolke denne?

Har du sjekket igjen? Denne så kjempe positiv ut i mine øyne! Vet du ca hvor du er i syklusen?

Jeg har dog fått positiv digital (den med uker, viktig at det er den) med enda svakere CB enn dette. Denne ser ikke falsk ut, falske har gjerne grå tynn strek (men i 99 % av tilfellene bare blank det streken skal være om man ikke er gravid ).
 
Har du sjekket igjen? Denne så kjempe positiv ut i mine øyne! Vet du ca hvor du er i syklusen?

Jeg har dog fått positiv digital (den med uker, viktig at det er den) med enda svakere CB enn dette. Denne ser ikke falsk ut, falske har gjerne grå tynn strek (men i 99 % av tilfellene bare blank det streken skal være om man ikke er gravid ).

Nei har ikke fått tatt noen ny enda, tenkte jeg skulle vente noen dager å se :) fikk mensen 31 august, eller mensen og mensen! Det var så vidt det var noe blod, mere litt brunaktig! Bruker egentlig å ha veldig sterke blødninger.
Trur ikke det var den med uker jeg tok! Men syns det er rart at 4 cb tester jeg tok ble positivite, dog etter tiden gikk ut da!
 
Har fått nesten like sterk strek etter at tiden har gått ut, både CB sin som har to streker og denne med kryss. Opplevd det to ganger og var dessverre ikke gravid. Derfor viktig å lese av innen angitt tid. MEN når det er sagt ser jo denne veldig positiv ut mtp. streken er så sterk. Men den skal være like tykk som den andre. Den ene gangen jeg testet med CB to streker og var gravid, var streken lyseblå og tykk.

Håper veldig du er gravid og at den bare blir sånn rar når det har gått så lang tid :Heartred Burde kunne få positiv digital nå :) Vet du hvor mange dpo du er ca?
 
Back
Topp