Hvordan tolke denne?

smurfemamma91

Flørter med forumet
Hei. Jeg har en stund nå følte meg gravid, og kjenner igjen symptomene jeg hadde med min datter, når jeg gikk gravid med henne. Har tatt tester hvor alle har vært negative, kanskje skimta en strek med rett lys og vinkel og god del godvilje! Sjøl om testene har vist negative, så får jeg ikke bort følelsen av at jeg er gravid, og er jeg ikke det, da er det noe annet som ikke stemmer. Uansett. Tok en test i dag, og opplevde det merkeligste, fikk en tynn sytråd som var litt skakk, på halve streken, men i samme farge som kontrollstreken. Trudde først det var noe som satt fast på testen, så plukka den fra hverandre, men det var testen. Jeg skal ta en ny test i mårra, jeg må jo det, men dette var merkelig. Har aldri opplevd dette før!

ft06r.jpg


30ickgj.jpg
 
Hei på deg!

Ja, dette var ikke så enkelt å bli klok på.......

Du skriver ikke noe om, hvordan det er med menstruasjon og hvor mange dager du evt er over. Det er jo egentlig det aller viktigste tegnet på at du kan være gravid.
Vanligvis er testen tydelig positiv hvis man er gravid, så du ma nok bare ta en ny test om noen dager for å finne det ut.

Hvis testen forblir negativ og du ikke får mensen og stadig føler deg gravid, så kan det kanskje være en god idè å ta en sjekk hos fastlegen din.

Masse lykke til videre da :)
Jordmor Ragna.
 
Back
Topp