Jeg lurer rett og slett på om det er fastlegen som henviser oss til jordmor eller om man bestiller dette selv i likhet med TUL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg søkte på kommunen jeg bor i sin hjemmeside og der står det e-post og telefonnummer til jordmor som jeg kan kontakte, utifra hvilken bydel jeg bor i. Jeg tenkte å sende en e-post når det nærmer seg uke 12. Jeg skal til fastlegen i uke 12, men tenker jeg gjerne går til jordmor i tillegg hvis det er mulighet.Jeg lurer rett og slett på om det er fastlegen som henviser oss til jordmor eller om man bestiller dette selv i likhet med TUL?
Du må selv ta kontakt med helsestasjonen der du bor. I Oslo må du ta kontakt med riktig bydel og aller helst tidlig i svangerskapet får å få oppfølging hele veien.
Ja, jeg får ikke time hos jordmor før i uke 24 i Oslo... jeg ringte da jeg var i uke 6...
Men tenker å gå annenhver gang lege/jordmor, men det der syns jeg var vel sent. Nå er jeg ikke førstegangs, men likevel.