Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for gode tips holdt på å bli sprø av å koke vann midt på natten for så å kjøle det ned til rett temperatur. Særlig når lillemor er sulten og utålmodig i tillegg
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Bare lurte på en ting, du som gir både morsmelk og mme, hvordan gjør du det? Ammer du først så gir du så og då mye i mme? Eller et måltid med mm og et annet med mme?Min baby får delvis morsmelk og delvis mme. Som jeg har forstått så skal mme tilberedes veldig tungvint pga fare for bakterier. På sykehuset bare varmet de det i mikroen. Er det greit å gjøre det sånn?
Bruker66pk: jeg har såre bryst, så derfor pumper jeg. Men det er ikke nok melk til å mette småen enda.Jeg pumper til det er nok til et helt måltid. Derfor får hun noen måltider med mm og noen med mme. Håper snart å kunne fullamme igjen
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Trodde ikke man kunne tilbrede flere på engang jeg? Hvilken type bruker du? For hvis det går er det jo genialt!To av mine barn har fått mme fra starten.. jeg lager flere flasker (3-4 av gangen) og har dem i kjøleskapet, varmer de i mikroen viktigste er at melka kjøles raskt ned.. er vel morsmelk som helst skal varmes opp igjen via varmebad pga den melka mister fortere næring..
Trodde ikke man kunne tilbrede flere på engang jeg? Hvilken type bruker du? For hvis det går er det jo genialt!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Sniker fra sept 12 jeg!Jeg bruker HIPP mme holder seg fint i kjøleskap i hvertfall 1 døgn.. men er viktig at melken blir kjølt ned raskt, for at bakteriene ikke skal formere seg så fort og med 3 småunger i hus, så er det ganske greit å lage noen så man har klart.. for plutselig har tiden flydd, og minsten krever maten sin
Har gjort dette med alle 3
Sniker fra sept 12 jeg!
Vi gjorde det slik med vesla vår også!
Gjorde klar mme kvelden før, og varma bare opp i mikro ved behov! ...gjør forsåvidt det enda, hun får jo ennå mme