Hvordan teste når man har Ovitrelle som støttemedisin?

Sofia87

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maisløyfene 2024
Har googlet og googlet men ikke blitt klokere så prøver meg med et eget innlegg blant dere kloke damer her :love7

Skal ha innsett på mandag og Ovitrelle + Lutinus som støttemedisin. 5 klikk hver 3. dag.
Hvordan funker det da med tidligtesting for oss testegale?:hilarious: Teste hver dag for å se om streka blir sterkere på dag 2 og 3 etter Ovitrelle? Orker ikke vente til klinikken sin testdato som er 16 dager etter innsett :banghead: det er jo 21dpo:grumpy:

Har ikke tatt 5 klikk hver 3.dag, tok en halv sprøyte to ganger selv og da blir det jo litt annerledes. Hvor lenge skal du ta?

Har ikke tatt 5 klikk hver 3.dag, tok en halv sprøyte to ganger selv og da blir det jo litt annerledes. Hvor lenge skal du ta?
Jeg vet ikke hvor lenge jeg skal ta, regner med jeg får info om det i morgen, men de hadde skrevet ut 3 Ovitrelle til det formålet :woot:

Hmm.. tenker høyt her!
Hva om du tar en test rett før du setter ny dose? Og gjør det samme hver gang, da ser du jo evt om streken er sterkere fra gang til gang? Altså hver 3. dag?

Skjønner at du ikke gidder å vente til testdato, det gjorde ikke jeg heller!

Gav det mening?:hilarious:

Hmm.. tenker høyt her!
Hva om du tar en test rett før du setter ny dose? Og gjør det samme hver gang, da ser du jo evt om streken er sterkere fra gang til gang? Altså hver 3. dag?

God ide :gen014

Hmm.. tenker høyt her!

Jaaa! Det skal jeg prøve! Ta en test før jeg setter ny dose Ovitrelle, sant? Så smart du er, jeg klarte ikke tenke så langt :hilarious:

Jaaa! Det skal jeg prøve! Ta en test før jeg setter ny dose Ovitrelle, sant? Så smart du er, jeg klarte ikke tenke så langt :hilarious:

Ja riktig!:joyful:
Hehe, etter noen år som prøver og testetøs så klarer man å finne testeutveier uansett!:hilarious::hilarious:

Gikk på akkurat det samme. Jeg ventet til blodprøven som jeg fikk tatt på 18 dpo. Jeg var testegal, men når jeg slo meg til ro med den tanken gikk dagene mye bedre for min del:) Og baby ble det:Heartblue

Gikk på akkurat det samme. Jeg ventet til blodprøven som jeg fikk tatt på 18 dpo. Jeg var testegal, men når jeg slo meg til ro med den tanken gikk dagene mye bedre for min del:) Og baby ble det:Heartblue
Skal høre med de i dag. Men vi tar egenrlig ikke noe blodprøver i Porsgrunn. Kanskje bestille time hos fastlegen i romjula. Men kommer IKKE til å klare å holde meg :hilarious: Godt å høre at det ble baby:love7 Kjenner jeg har litt troa dette innsettet her :smiley-angelic001

Skal høre med de i dag. Men vi tar egenrlig ikke noe blodprøver i Porsgrunn. Kanskje bestille time hos fastlegen i romjula. Men kommer IKKE til å klare å holde meg :hilarious: Godt å høre at det ble baby:love7 Kjenner jeg har litt troa dette innsettet her :smiley-angelic001

Vi hadde innsett i Porsgrunn og endte med å måtte ta prøvene hos Fürst i Oslo. Sykehuset der vi egentlig skulle ta prøvene nektet gi oss resultatet, de ville kun gi til klinikken. Å den var julestengt. Skulle ta prøver 28 og 20 desember i fjor.

Masse lykke til, håper det blir baby hos dere også:love7

Vi hadde innsett i Porsgrunn og endte med å måtte ta prøvene hos Fürst i Oslo. Sykehuset der vi egentlig skulle ta prøvene nektet gi oss resultatet, de ville kun gi til klinikken. Å den var julestengt. Skulle ta prøver 28 og 20 desember i fjor.

Masse lykke til, håper det blir baby hos dere også:love7
Jeg har fått oppsatt blodprøve 3. og 6. januar, dvs 19 og 22 dpo. Laaaaatterlig seint. Så har alliert meg med legen og skal ta blodprøve der på onsdag. :D:hilarious:

Jeg har fått oppsatt blodprøve 3. og 6. januar, dvs 19 og 22 dpo. Laaaaatterlig seint. Så har alliert meg med legen og skal ta blodprøve der på onsdag. :D:hilarious:

Ja jeg tok 18 og 20dpo, å det var veeeldig sent syns jeg så skjønner deg der. Så bra du får tatt hos fastlegen. Krysser fingrene for deg:Heartred

Back
Topp