Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det jeg som tar hele permisjonen, far rekker ikke opparbeide seg retten. Er litt trist.

Sånn blir det nok her også.. Men hvordan blir det da i forhold til permisjonstiden? Får vi da overført ukene til far? Klarer ikke å sette meg helt i dette.. Synes alt motsier det første jeg leste![]()
Ja, har forstått det sånn at mor overtar ukene til far. Hadde vært super kjedelig hvis vi hadde mistet de ukene. Nav sine sider er håpløse

Er det noen som vet hvordan det blir hvis far kun har deltidsstilling? Han har ca. 60% på papiret, men jobber ofte 80%-100% ved å ta på seg ekstra vakter. Er veldig redd for at han mister de ekstra prosentene når han er ute i permisjon og da blir det 5 ekstra ukene til far et økonomisk tap for oss [emoji21]
Er det noen som vet hvordan det blir hvis far kun har deltidsstilling? Han har ca. 60% på papiret, men jobber ofte 80%-100% ved å ta på seg ekstra vakter. Er veldig redd for at han mister de ekstra prosentene når han er ute i permisjon og da blir det 5 ekstra ukene til far et økonomisk tap for oss [emoji21]
Vil tro de går ut i fra årsinntekt. Er lite nå som man beviser med kontrakt. Som regel er det lønnsslipper![]()