hvordan teller dere?

rosenjenta

Glad i forumet
Jeg fikk mensen 28 sept. og i dag ser det ut til at den kommer igjen. Jeg skal regne 28 sept. som 1 dagen ja? Altså dag nr 1 i syklus på 28? Ble rart spmål, men håper dere forstår det.

Første dag i mensen er første dag i syklusen, ja..

Jeg fikk å 28. forrige mnd og da er det den dagen som er den 1. dagen. Ergo vil dagen i dag være nr 28. Hvis du får mensen i dag er syklusen på 27 fordi dagen i dag da blir dag 1. Skjønner?

ok. Er det unormalt å ha en syklus på 27 dager?

Neu det er det ikke!
Det noramle er rundt 28 dager!!!
Har du fått besøk?

Ja, tror det er noe på gang. Kommer litt lyse rødt/ rosa [:(]. Pastella jeg skal ikke syte for 2 pp nei. Unnskyld, jeg tenker bare på meg selv [:(] Skal skjerpe meg, vi får støtte hverandre allesammen her inne. Godt å "prate" med dere herinne. Alle opplever det samme. Du får hjelp eller?

Sorry at jeg virker litt negativ i dag, men jeg er nok det også. Er lei meg!
Men jeg skjønner at du er lei deg du å selv om du er i 2. pp det er ikke moro å blir skuffa hver gang!
Håper det går bedre neste mnd! Den sitter sikkert snart både for deg og meg
Joda får hjelp! Hadde første utredning 1 august og har akkurat hatt en ny. 1 viste ingen egg og manglende progesteron. Dette viste seg på neste undersøkelse å ha forandra seg heldigvis så nå har jeg egg igjen. Med hjelp av piller, og blodprøven min viser helt klart stigning av progesteron så det er håpi sikte, det er bare så forferdelig vondt nå når jeg vet at mensen kommer i mårra!!!

Store trøsteklemmer
og ballongfest for at det klaffer for deg neste måned!

Jeg krysser fingrene mine for deg Pastella, snart sitter det en spire der [:)]. Mager trøst akkurat nå ihvertfall. Hører endel som har festeblødning, men rart hvis den ikke kommer før nå da. Er på do hvert 10 minutt for å sjekke fargen på det som kommer. Er veldig lite enda da, så får vel bare se. Det verste er at vennene våre har begynt å mase: " prøver dere?" " kom igjen nå da, husk at det kan ta lang tid" All masingen har ikke gjort meg noe enda, men de kommer sikkert til å fortsette kan jeg tenke meg. Hva skal jeg si til dem da? Det er jo hyggelig at de ønsker at vi skal få barn, men......

Se hva jeg fant!!

Ikke alle kvinner har en før-fruktbar fase, de er fruktbare med en gang blødningsfasen er over. Disse har ofte kortere sykluser (21-26 dager).

Kanskje vi rett og slett har satset på el. altfor sent!! Tok el. test første pp, men ble mye rot da. Da fikk jeg bittelite utslag ca 13-14 dagen

Etter 1 pp ble jeg veldig dårlig. Hadde forferdelig vondt i livmorområdet helt fra el. og til mensen. Det verket skikkelig, kanskje jeg hadde en spontanabort?

Kan jo hende du har hatt det ja... Hadde sa for 1 år siden og det var grusomt, mensen kom et par dager over forventa mens, men den var 10 dager lang og 5 dager smerter... Det var skikkelig grusomt.
Joda har lest det samme som deg... Hos oss så er det sånn at de dagene der er de dagene vi har mest sex for da er det så lenge siden sist for å si det sånn så her i huset hjelper ikke det i allefall.
Jeg pleier å blø bittelitt på første dag sånn at det bare er rosa på papiret... Kommer sikkert her i mårra så... Uff...

Back
Topp