ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT
ORIGINAL: løve78mhm=jepp[8|]
ORIGINAL: AzoriaMHM!
ORIGINAL: løve78
ORIGINAL: ~StRaToS~hahaha,herregud....ro deg ned a kvinnemenneske[;)]
ORIGINAL: ~StRaToS~ja,det var jo modent...
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ
Det er drøyt at det starter allerede i barnehagen forresten!
Er moren blond og soler seg i solarium?
Mora er støgg og sjalu som faen!!!
Spørr meg ut om alt mulig når hun ser meg.
Om penger, hus,jobb osv.
Føler på kroppen min at hun er den type menneske som fint kunne ha sagt noe slikt!
Og den ene ungen hennes er uoppdragen! Unnskyld meg, vet det er lavmål av meg, men
han har ikke fått særlig god oppdragelse når han finner på å sparke meg når han ser meg.
kanskje ikke noe bedre selv du da? støgg er styggere en bæsjefarge[;)]
Vet du hva??? Har du ikke noe hyggelig å si så bør du vel holde kjeft!
Du har jo kun svar negativt i hele tråden. Og hvem faen har vel sagt at de er rasister???
Snakk om å blåse det opp.
Og hun er fortsatt støgg! Og nei,jeg sier det ikke til henne.
Skal jeg få "svi" for at jeg er ærlig nå da`? Har jeg ikke lov til å utreagere akkurat om jeg vil i en slik situasjon??? Vet du hva?? I det øyeblikket gutten min sa det så hadde jeg lyst til å filleriste både ungene og mora! SÅ DET SÅ! Modent?? Nei. Ærlig? JA!!!!
Er da et menneske med ekte følelser jeg og.
Hvordan hadde du reagert da, O`din perfekte sjel??
har ikke kommet med bare negative svar nei,bare svar DU tydeligvis ikke liker...
du fremstiller det som at alt er mora sin skyld jo! jeg sier bare at unger har er hjerne og kan legge sammen to og to sammen selv,uten at det alltid er foreldrenes skyld![:-]
Så små barn pleier sjelden å komme med sånn kommentarer uten at de har hørt det et sted...sånne holdninger tar man som regel med seg hjemmefra..naivt og tro noe annet!
Edit: Må bare tilføye at hadde noen sgat noe sånt om mine barn hadde jeg eksplodert...sånt sier man rett og slett ikke!!!
For en lite gjennomtenkt kommentar...
Så det er en lite gjennomtenkt kommentar???? Ja, ja...deg om det...men du kan godt forklare hva som er så lite gjennomtenkt med den...?? Og hva i all verden betyr MHM?????
som jeg skrev over her ett annet sted hvis du har lest hele tråden,så er det lite gjennomtenkt fordi barn har da en hjerne selv,og de klarer fint å bruke den,og legge sammen to og to..
de trenger ikke "ha det fra ett sted" hjemme f.eks forde! haloo?
hadde snuppa kallt noen for det samme,så betyr ikke det at vi bruker det utsagnet hjemme..
hun kan da ha hørt det fra andre steder! andre barn,ute blant folk osv...[;)]
Greit..men du...tenk over måten du skriver på...ikke ofte jeg blir irritert, men måten du skriver til meg på synes jeg er ekstremt nedlatende! Kanskje du har rett, kanskje jeg har rett..MIN mening/tro er at barn under skolealder MÅ ha sånt fra et sted! Jeg tror at alle blir født gode, og barn på 4-5 år har det ikke fordommer! Selvfølgelig, barn er stygge mot hverandre, ofte uten å mene det..men sånne kommentarer som det refereres til her mener jeg er såpass grove at et barn ikke har tenkt det ut det selv! Om det kommer fra foreldre, tanter, onkler, naboer er meg revnende likegyldig-dette kommer fra eldre barn eller voksne-ikke fra barnet selv...men som sagt, kan godt hende jeg tar feil...jeg mener det blir feil å tillegge barn evnen til å tenke selv...for det kan dem strengt tatt ikke...(litt satt på spissen men.......)
Har selv en sønn med lik farge