~StRaToS~
Forumet er livet
Eldstemannen (som forresten er den nyyydeligste unge på barnehagen[:)]) spurte meg tidligere i kveld om jeg ikke kunne bade han og få vekk den skittne fargen han har på kroppen så han kunne bli like hvit som meg?[:(][:(]
Jeg og gubben fikk sjokk!!!
Hvor hadde han dette fra?? Jo fra 2 brødre på barnehagen (de er ikke av det snille laget for å si det enkelt) som hadde sagt at han hadde bæsjefarge på kroppen sin[:(][:(]
Ååååå som hjertet mitt knuste i tusen biter![:(]
Det var visst bare de to som hadde sagt det, ingen andre.
Jeg forklarte da han at han var den vakreste, den søteste og den mest perfekte gutten som finnes. Og at alle de "hvite" betaler masse penger for å kunne få en slik fin farge som han har.
At folk bruker heeele sommeren på å sole seg for å kunne se like fine ut som han.
Han slo seg til ro med det.
Men gjett om ikke mora skal få høre det med engang barnehagen åpner igjen!!!!
Har jo pratet med mora før. Der og da så hadde jeg lyst til å dra bort til henne med en gang!
Men så begynte jeg å tenke......tror dere at det er den type holdning de praktiserer hjemme??
Siden de er brødre og det kun er de som har sagt det......[8|][8|]
Styreren på Bhg skal og få høre om dette så de kan ta det opp i felleskapet, indirekte(ikke peke på liksom).
By the way, han er utrolig nydelig....han er litt yngre på dette bildet.

Jeg og gubben fikk sjokk!!!
Hvor hadde han dette fra?? Jo fra 2 brødre på barnehagen (de er ikke av det snille laget for å si det enkelt) som hadde sagt at han hadde bæsjefarge på kroppen sin[:(][:(]
Ååååå som hjertet mitt knuste i tusen biter![:(]
Det var visst bare de to som hadde sagt det, ingen andre.
Jeg forklarte da han at han var den vakreste, den søteste og den mest perfekte gutten som finnes. Og at alle de "hvite" betaler masse penger for å kunne få en slik fin farge som han har.
At folk bruker heeele sommeren på å sole seg for å kunne se like fine ut som han.
Han slo seg til ro med det.
Men gjett om ikke mora skal få høre det med engang barnehagen åpner igjen!!!!
Har jo pratet med mora før. Der og da så hadde jeg lyst til å dra bort til henne med en gang!
Men så begynte jeg å tenke......tror dere at det er den type holdning de praktiserer hjemme??
Siden de er brødre og det kun er de som har sagt det......[8|][8|]
Styreren på Bhg skal og få høre om dette så de kan ta det opp i felleskapet, indirekte(ikke peke på liksom).
By the way, han er utrolig nydelig....han er litt yngre på dette bildet.