Hvordan takler du og barna varmen?

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Moderator Wilma, 2 Jun 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Varmen er ikke så ille i seg selv, men i bergene r det ofte altfor høy luftfuktighet til at det er behagelig. Ikke gøy å være høygravid i lummert sommervær, når det er klin umulig å få ned temperaturen på soverommet.

2. Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Vifte med vått håndkle delvis på kan hjelpe :)

3. Sofie. Forumet er livet

Vi takler det bra. Drar på stranda og koser oss.
    Men foreløpig er det ullklær-temp her ;)

4. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Viften står på på dagen men klarer ikke lyden på natten :p ikke bråkete vifte heller men lager litt lyd

5. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Her var det 5 grader i morges da vi gikk i bilen, så foreløpig går det bra, gitt :p

Jeg er ikke typen til å sole meg mye, blir fort ukomfortabel i varmen, så takler det med å bade, sitte et sted med trekk, og evt. gå inn hvis det blir for mye sol. Blir det for varmt inne bruker vi vifte, og så blir det jo noe is, vannmelon, smoothie og slikt.

6. Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Ja da er det ikke mye å gjøre :)

7. Vedfolner Flørter med forumet

Nekter å takle den :p Gjemmer oss i kjelleren hvor det er svalt.

8. Dreamy Elsker forumet Junibarna 2015 ❤ Aprilbarna19 ❤

Elsker varmen, både jeg og mini. Så lenge vi ikke har så mye klær på :p
    Sover godt og ;-)

9. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Det er sjeldent veldig varmt her, men når det er det eller vi er i syden, så stortrives vi :D Jeg elsker varmen, det gjør mini også. Når han var baby i syden sov han bade natt og dag uten problem, da var det 35 grader på dagen og 25 på natta :happy:

Tips, kjøl ned lakenene i fryseren før dere legger dere, ha varmeflaske med isvann i sengen til å kjøle dere mot når det frister. Sov naken :p

10. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Februarbarna 2020 Januar 2017

Vi tar litt pauser. Litt varmt og en som ikke drikker

11. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Jeg liker mye bedre vinteren, så jeg er glad vi har en skikkelig varmepumpe nå. :p både for min del og for ungenes. :)

12. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Vi takler det helt fint. Men merker at matlysten blir litt borte...

13. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Merker at det er litt vanskeligere for minsten å sovne når det er så varmt :)

14. Millli Guest

Liker ikke varmen så godt hverken jeg eller barna. Gubben går med ullsokker i sandalene så det blir aldri for varmt til han:p

15. Mamma2013 Gift med forumet

Jeg elsker varmen! Merker på frøkna at det er litt vanskelig å sovne om kvelden, men om vinduene står fullt oppe hele dagen er det kjølig på rommet til kvelden :)

16. Lillesnille:) Forumet er livet Desemberskattene 2014

Jeg takler det veldig godt må jeg si, og bare nyter det :) eldstemann takler det også veldig bra, minstemann takler det bra på dagen, men kan sove litt urolig hvis det er for varmt på natta

17. LittleBiii Forumet er livet

Her har det vært veldig skiftende vær de siste dagene. Men hadde noen dager med veldig varme her for litt siden, og når det var på det varmeste, ble både meg og ungene litt slått ut av varmen. Det viktigste da er å drikke masse vann i hvert fall og gjerne ta med vann i leken så man får kjølt seg ned litt. Da gikk leken ut på å enten bade i basseng, vaske sykler, biler, bade dukker osv eller vannkrig :) Gøy for både store og små og så får man samtidig kjølt seg ned litt :)

18. Ønskebarnnr2 Flørter med forumet

Takler det veldig fint :) I fjor når hun var 2 mnd om sommeren så taklet hun det veldig dårlig å fikk kolikksmerter av varmen..

Del denne siden