Hvordan takler du og barna varmen?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Varmen er ikke så ille i seg selv, men i bergene r det ofte altfor høy luftfuktighet til at det er behagelig. Ikke gøy å være høygravid i lummert sommervær, når det er klin umulig å få ned temperaturen på soverommet.
 
Varmen er ikke så ille i seg selv, men i bergene r det ofte altfor høy luftfuktighet til at det er behagelig. Ikke gøy å være høygravid i lummert sommervær, når det er klin umulig å få ned temperaturen på soverommet.
Vifte med vått håndkle delvis på kan hjelpe :)
 
Vi takler det bra. Drar på stranda og koser oss.
Men foreløpig er det ullklær-temp her ;)
 
Vifte med vått håndkle delvis på kan hjelpe :)
Viften står på på dagen men klarer ikke lyden på natten :p ikke bråkete vifte heller men lager litt lyd
 
Her var det 5 grader i morges da vi gikk i bilen, så foreløpig går det bra, gitt :p

Jeg er ikke typen til å sole meg mye, blir fort ukomfortabel i varmen, så takler det med å bade, sitte et sted med trekk, og evt. gå inn hvis det blir for mye sol. Blir det for varmt inne bruker vi vifte, og så blir det jo noe is, vannmelon, smoothie og slikt.
 
Elsker varmen, både jeg og mini. Så lenge vi ikke har så mye klær på :p
Sover godt og ;-)
 
Det er sjeldent veldig varmt her, men når det er det eller vi er i syden, så stortrives vi :D Jeg elsker varmen, det gjør mini også. Når han var baby i syden sov han bade natt og dag uten problem, da var det 35 grader på dagen og 25 på natta :happy:

Tips, kjøl ned lakenene i fryseren før dere legger dere, ha varmeflaske med isvann i sengen til å kjøle dere mot når det frister. Sov naken :p
 
Vi tar litt pauser. Litt varmt og en som ikke drikker
 
Jeg liker mye bedre vinteren, så jeg er glad vi har en skikkelig varmepumpe nå. :p både for min del og for ungenes. :)
 
Merker at det er litt vanskeligere for minsten å sovne når det er så varmt :)
 
Liker ikke varmen så godt hverken jeg eller barna. Gubben går med ullsokker i sandalene så det blir aldri for varmt til han:p
 
Jeg elsker varmen! Merker på frøkna at det er litt vanskelig å sovne om kvelden, men om vinduene står fullt oppe hele dagen er det kjølig på rommet til kvelden :)
 
Jeg takler det veldig godt må jeg si, og bare nyter det :) eldstemann takler det også veldig bra, minstemann takler det bra på dagen, men kan sove litt urolig hvis det er for varmt på natta
 
Her har det vært veldig skiftende vær de siste dagene. Men hadde noen dager med veldig varme her for litt siden, og når det var på det varmeste, ble både meg og ungene litt slått ut av varmen. Det viktigste da er å drikke masse vann i hvert fall og gjerne ta med vann i leken så man får kjølt seg ned litt. Da gikk leken ut på å enten bade i basseng, vaske sykler, biler, bade dukker osv eller vannkrig :) Gøy for både store og små og så får man samtidig kjølt seg ned litt :)
 
Takler det veldig fint :) I fjor når hun var 2 mnd om sommeren så taklet hun det veldig dårlig å fikk kolikksmerter av varmen..
 
Back
Topp