Hvordan takler dere ventingen?

Vossamamma

Flørter med forumet
Syns dere det går lett og fort fram til ikm evt vente til over ikm.

Jeg husker fra da jeg jobbet på legekontor i Oslo at vi anbefalte kvinner til å vente 2 uker over ikm.

Nå syns jeg dette er aaalt for lenge og er lei av å vente allerede, og det er 1 uke igjen til min ikm. ;)
 
Jeg synes ventingen er helt grusom :p

Har ikke klart å holde meg til IKM før.

Å vente 2 uker etter IKM er jo tortur :p
 
Jeg blir helt sprø av ventingen jeg :p
 
Mest sannsynlig 8 dager til IKM her, kaaanskje bare 5. Men venter til om 8-9 dager før jeg tester :) Forrige gang testet jeg på IKM, men den var negativ, så da ventet jeg til en uke over, og da var den positiv :)
 
Denne mnd er jeg litt svak med prøvingen. Ble så skuffa sist mnd å bare gråt :p
Så har sex, vet når el er men å teste med g test blir ikke før iallefall 1 uke over mens men helst 2 uker :)
 
Synst dagene frem til mandag snegler seg av gårde:p har hatt øme pupper noen dager, men det er gått over nå. Håper sånn på å være gravid nå at jeg sikkert innbiller meg symptomer:confused: hehe
 
Skal man vente til 2 uker over IKM med å teste?
Har alltid testet 1 dage etter IKM jeg. Riktig nok ikke alltid det har kommet opp når det egentlig har vært positivt, men med mine to første småtroll var det veldig sterke og klare streker 1 dag etter IKM. Denne gangen er jeg 3 dager over IKM og har fått en svaaaaaak test.. Så spent på det der...

Ang venting, så synes jeg tiden går helt av seg selv.. Med 2 barn under 6 år, full jobb og fritidsaktiviteter går dagene så fort at jeg nesten ikke rekker å blunke før de er over...
 
Back
Topp