Hvordan takler dere andres triste nyheter?

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Jeg har kikket på både januar og februar forumet, og jeg ser at det kommer en del innlegg der folk har mistet, oppdaget en MA eller liknende. Hvordan takler dere det?
Jeg kjenner litt at følelsene og bekymringene fra når jeg selv mista kommer tilbake..

Jeg blir mer redd og nervøs for at det skal skje med meg

Jeg også blir nervøs ja ... hvis jeg skal ha flere så skal jeg ikke bli med på forum før litt senere :)

Jeg må innrømme at jeg ikke makter lese alle. Jeg kjenner statistikken, og "må" på en måte forholde meg til den. Hvis jeg leser for mange slike tråder begynner hodet mitt å tro det skjer ca halvparten.

Jeg har masse medfølelse med alle sammen, men som nygravid er det så mye hormoner at jeg får mareritt av omtrent alt.

Huff det er ikke noe gøy :-( Men mange har hatt MA og har vært dødt noen uker allerede. Klamrer meg til håpet,at alt går bra. Har sett lille 2 ganger på ul,senest for 5 dager siden og hørte hjerterytmen med doppler både i går og dagen før.

Jeg bekymrer meg fint lite med andres tap, men jeg føler med dem... Jeg har nemmelig en meget sterk positiv følelse for dette svangerskapet en følelse jeg kun har hatt en gang og det var når jeg gikk gravid med min sønn...

Leser minst mulig om andre. Jeg kan ikke gå å bekymre meg, da bare stresser jeg meg selv. Jeg stoler på det legen sier og konsentrerer meg om å lære det jeg trenger å vite

Jeg føler absolutt med folk. Har to venninner som nylig har opplevd MA og syns det påvirker meg mer. Jeg kjenner jo statistikken så er nok like rolig/like stresset uavhengig av forumet :)

Prøver å ikke sette meg så mye inn i det. Denne gang er jeg ikke bekymret så ønsker ikke å bli det nå..

E så kyniske å tenke at d e flott at kroppen fikser opp. Som regel er det noe galt med babyen å er glad for at kroppen fikser opp selv. Har selv hatt sa bare så det er sagt

Jeg blir litt små nervøs og begynner å tenke at jeg ikke tør å glede meg over det lille livet enda, bare av å lese denne tråden ;p Men nå har jeg vært igjennom en del blødning osv dette svangerskapet til nå og det har gjort meg veldig nervøs

Jeg blir oppriktig lei meg, men heldigvis ikke bekymret for min spire.. Har sett den lille på ul for 2 uker siden, og skal se den lille igjen om litt over 1 uke. Gleder meg, og går rundt med en skikkelig god følelse av at alt er fint. Sist ved oul, fikk jeg panikk kvelden før, og visste egentlig at alt ikke var bra. Denne gangen føler jeg bare at det går bra, og må tviholde på den følelsen for å ikke bli sprø.

Jeg føler med dem, såklart. Men jeg blir så utrolig bekymret selv, og når jeg leser om sånt får jeg helt vondt inni meg. Er konstant redd for ma, og gleder meg mye til Oul om litt over en uke.

Back
Topp