Hvordan takler de små varmen?

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Nå er det jo ikke solskinn og varmt i hele landet. Det er jeg klar over.

Men dere som har kjent på de ordentlig varme dagene, Hvordan takler de små varmen?

Lillemannen her sover nok mer enn en kjøligere dag, og han vil ha mat hyppigere.

Jeg syns det er litt slitsomt med sånne vaaaarme dager. Da er jeg jo avhengig av å være i skyggen med lillemann, og vi har ikke så mye skygge utenfor ... enn så lenge. Vi har planer om paviliong til plattingen og stooor parasoll på andre siden av huset ;) men, har det jo ikke enda...

Her sover hun mindre faktisk og er mer utilpass :-( krever også mye pupp.. harde dager når det er som varmest..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Prinsen sover lite når det har vært varmt, å er utilpass.
Så vi håper på en ikke så veldig varm sommer:P

Sover/døser litt mer.
Får sprelle mye i bare body, og sover i det om natten. Har en veldig varm baby fra før, så tolker henne slik at hun ikke liker denne varmen som er:) svetter og kaver

Sover mer og drikker mer.Her ligger hun bare i en kortarmet body eller bare bleia...

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutten min sover mye mindre og veldig dårlig når det er så varmt, og blir veldig grinete. Er ikke så greit stakkars :/

Pass på å drikke masse vann selv :)

Jeg var i syden da eldste var 4mnd. Han ble fullammet og spiste faktisk ikke noe mer enn vanlig. Han ville heller ikke ha kokt vann :/ Så jeg drakk vann som en helt for å produsere nok melk.

Hun sier klart fra om at klærne må aaaaav!! Hun er storfornøyd med å ligge i bare bleien. Så lenge vi ikke skal noe, går jo det bra, men i bilsetet syns jeg hun må ha noe mellom huden og beltene og det er upopulært.

Skikkelig blidfis så lenge jeg ikke kler på han, da blir han urolig og varm med engang.

Han har på lite klær og jeg holder han i skyggen. Har også dratt på stranda et par dager, der er det mye luftigere. Så der trives både han og jeg bedre. Men får ikke dratt på stranda hver dag heller.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner at jeg ikke er så glad i sommeren for tiden. Er jo håpløst å gå ute med vogna, sola steker og jeg må vri og vende på kjøreretningen hele tiden for å ikke få sol inn. Leter etter skygge hele tiden, men er litt vanskelig når man er ute og går.
Merker at hun blir mer sutrete i varmen også.
Var ute å gikk her om dagen, og prøvde å finne et sted jeg kunne sette meg og amme. Men fant ingen steder med skygge, alt var midt i solsteika. Så til slutt fant jeg et huskestativ i skyggen og endte med at jeg måtte amme der! Helt håpløst altså. Er nesten så jeg gleder meg til høsten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner at jeg ikke er så glad i sommeren for tiden. Er jo håpløst å gå ute med vogna, sola steker og jeg må vri og vende på kjøreretningen hele tiden for å ikke få sol inn. Leter etter skygge hele tiden, men er litt vanskelig når man er ute og går.
Merker at hun blir mer sutrete i varmen også.
Var ute å gikk her om dagen, og prøvde å finne et sted jeg kunne sette meg og amme. Men fant ingen steder med skygge, alt var midt i solsteika. Så til slutt fant jeg et huskestativ i skyggen og endte med at jeg måtte amme der! Helt håpløst altså. Er nesten så jeg gleder meg til høsten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjenner meg igjen!
Nesten som jeg planlegger hvor og når jeg skal gå, for mulige ammepauser:P
Jeg kjøper meg en skjermforlenger til vognen nå for å slippe å trille baklengs osv i sola.

Jeg blir glad om vi ikke får en veldig varm sommer.
Trenger ikke så mye vind eller nedbør for å holde temperaturen nede. Men sol og ikke for varmt er fint :)
Vi har en sånn liten parasoll på vogna som bendes hit og dit for å unngå sol inn i vogna :) I tillegg har vi vendbart styre så om sola og sterk vind kommer fra samme side så bare vipper jeg styret over - så blir det både vindstille og ikke sol. Men, jeg liker best å kunne se han når jeg triller da ;)

Kjøpte solskjerm til kalesjen i går, for parasollen takler ikke vinden her ;) Virker som om det ble bedre for henne i vogna da :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp