Hvordan ta vare på klær best mulig, oppbevaring

*Håpefull*

Glad i forumet
Hva gjør dere med babyklær som er blitt for småe? Jeg har til nå bare lagt de i en annen kommode, men det er etterhvert blitt så full at jeg må få pakket de ned snart. Men hvordan oppbevarer dere klærne? Vi vil jo ikke gi bort heller ettersom vi vil ha flere barn, så det må oppbevares sånn at det ikke blir ødelagt. Er det noen bokser/poser som er veldig godt egnet til sånt og som da tåler å stå noen år? Hva gjør dere? Ikea har vel greie bokser til sånne ting? Eller Clas Ohlson?

Plastposer oppi banan esker på en rom som ikke er fuktig og rått. Og marker eskene godt

Jeg bruker olast bokser fra europris, men finnes jo slike plastbokser over alt.

Vi bruker plastbokser fra forskjellige steder. Svigermor har vel oppbevart ting sånn vi også så lenge det har finnes og pappa før det. Båre barn bruker klær etter mannen min.

Kjøper slike vakkumposer og legger de i og tapper for luft slik det tar mindre plass, også legger jeg det i plasteske som jeg kjøper på Europris :)

Har brukt plastbokser fra Europris og Ikea og hatt det lagret på loftet.

Her gir vi videre det mesre av klær. Hater unødvendig oppbevaring. Sparer kun på noen få plagg, som er spesielle. Man får babytøy kastet etter seg er min erfaring. (Og myyye gaver og det er jo gøy å handle noe selv) Så selvom det ikke er lenge til vi skal ha en til, så går det meste av tøy til gjenbruk.

Det lille vi sparer på har vi i plastkasse fra europris med lokk, står oppbevart på boden inne i huset.

Har lurt på dette jeg også. Vi fikk vår første i februar og om det kommer flere er det greit å ha noe liggende :) Enn så lenge er de i skyvedørsgarderoben på rommet til lille, men tenkte å flytte de over i kasser fra Europris. Greit å høre at andre har gjort det og at det går fint :)

Back
Topp