Hvordan ta vare på hverandre i forholdet under prøvetiden

youngatheart

Flørter med forumet
Tenkte å starte en tråd her hvor vi kan legge inn noen ord om hva vi gjør/ forslag til hva vi kan gjøre for å ta vare på mannen vår og forholdet, mens vi prøver. Håper vi kan legge inn noen ord, hver gang vi har hatt en fin opplevelse eller gjort noe flott for kjærestene våre!
 
Det er jo ikke til å legge skjul på at det er tøft for forholdet å være i denne situasjonen, så her er mitt bidrag:
 
*En uke hvor jeg tar husvasken, oppvasken og klesvasken, uten å kreve noe igjen for det eller klage over det.[;)] (Her i huset er det han som gjør det til vanlig).
 
*Lage en ekstra god middag, selv om det er midt i uka.
 
 
 
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

eeeeeeeeeeeee høres litt rart ut men forholdet vårt e no så perfekt i denne tiden, ja selv no når det har gått så lang tid [:D]

vi syntes det er trist at vi ikke har fått det til ennå, men vi har langt i fra gitt opp håpet[:D]

Vårt også!!! Elske mannen min!! Vi snakker mye om det, og er helt enige i alt, og det viktigeste for oss er at det ikke er eg eller han som ikke blir gravide, (eller blir det....) det er OSS. Og dersom det er noe galt med en av oss, så er det allikevel OSS, ingen skal noen gang få vite hvem, det skal vi selv forsøke å glemme også. Faktisk så er det en så viktig ting for oss at ikke dere BV jenter får vite noe heller!!
 
Åh, hehe.. så var det bare meg som har hatt litt småkranglig da.. Vel vel, det er i alle fall godt å høre at dere har det fint.

Det var uansett bare et forsøk på å fremme positive tanker for alle her inne [:)]
Så får det være opp til hver enkelt hvor anonym man vil være her inne med tanker og følelser, så lenge man ikke støter noen. [;)]
 
vi har knapt kranglet i hele forholdet vårt[:)][:)] Men de få gangene vi har gjort det har det vært så taket letter[:D] Og vi har aldri lagt oss sinte på hverandre! Og egentlig, når jeg tenker meg om, så har vi aldri hatt alvorlige krangler, bare heftige!!!! Det er så deilig å bli venner igjen etterpå
 
Kan ikkje seie vi krangla so masse vi heller, Mest ej so kan kjefte å krangle , hormontablettane kreve sitt[:)] Men han t d me ei klype salt, bra frekk..

Vi hadde d vanskli ette 2. sa vi, so ette ei stond tok vi oss en tur til skottland for å prøve å koble av. Trudde d aldri, men d hjalp litt, begynte å smile igjen me ;)

Håpe alt godt for dåkke
 
Så bra at dere har et fint forhold til tross for at dere sliter... Vi hadde det i begynnelsen vi å... Men det blei mer og mer tungt for oss begge og kranglene kom oftere å oftere. Det tærte desverre på...
 
Men nå går alt kjempebra!!! Vi har det kjempebra til tross for at sexlivet skranter pga bekkenløsninga... Men vi har et godt samliv for det!!!
 
Lykke til med prøving og forhold
 
Vi er faktisk også mer knyttet etter vi begynte prøvingen..
Lykkelita: Vi blir alltid som nyforelskede når vi er på ferieturer, det er så deilig.. Ikke alltid mye som skal til, vi var en liten tur på hotell i en naboby i en natt, det var nok for oss..
 
Back
Topp