Hvordan ta et valg

Smurfelina

Glad i forumet
Se for deg det værste tidspunkte for din egendel fysisk og psykisk også finner du ut at du er gravid.
Hvordan klare å ta et valg.......[:(]
Min samboer vet hva som er best for meg og oss å ta abort men jeg vet rett og slett ikke om jeg kan leve med det i ettertid [:(]

Jeg vil anbefale dere å ta kontakt med Amathea[;)]
Lykke til med valget!

Huff, ikke et enkelt valg..

DU er den eneste som vet hva som er best for deg!

*Klem*

Ordner seg som regel, uansett [:)]

Amathea[:)]. Gjorde mitt liv enklere en gang i tida hvert fall[:)][:)]
http://www.amathea.no/index.aspx?cat=1003

Skal snakke med de i morgen.

Når vi drøftet dette før testen var vi begge ca på at valget ble abort men i det testen viste et kryss kjente jeg bare så utrolig stor glede[:(]

hmmm den var vanskelig...
men tror jeg hadde blitt værre psykisk om jeg hadde tatt abort..
så ville nok valgt å beholde.

ORIGINAL: Starlight Girl

Jeg har to nydelige gutter i hus og er redd for at hver gang jeg ser på de så vil jeg minnes om hvordan det kunne vert med 3 barn i hus.

Jeg håper at jeg får rask time hos min fastlege og høre hans synspunkter om hvor syk jeg blir om jeg slutter på mine medikamenter og hvor mye skade det kan ha påført allerede også ta et valg ut i fra det.

ORIGINAL: Smurfelina

ORIGINAL: Starlight Girl

Jeg har to nydelige gutter i hus og er redd for at hver gang jeg ser på de så vil jeg minnes om hvordan det kunne vert med 3 barn i hus.

Jeg håper at jeg får rask time hos min fastlege og høre hans synspunkter om hvor syk jeg blir om jeg slutter på mine medikamenter og hvor mye skade det kan ha påført allerede også ta et valg ut i fra det.

Ja jeg forstår.. jeg tok abort som 18åring og det er vondt å tenke på fortsatt, det er noe man aldri glemmer.
Når jeg var på sykehuset det hadde skjedd når jeg var på omvisning når jeg var gravid med jenta mi så fikk jeg bare så vondt.
Når jeg hadde gått fra sykehuset kom tårene som bare pokker, og jeg bare gråt og gråt.

Håper det ordner seg for deg da.

Back
Topp