hvordan tøybleier bruker du?

sjanetta

Gift med forumet
Er blitt bitt av basillen og skal gå til innkjøp av tøybleier.
så hvilke tøybleier sverger du til?
Bytter du på, isåfall hvilke bleier bruker du når?

lurer på å skaffe endel alt i et bleier i første omgang så håper noen har erfaringer her, f.eks kan de brukes greit på natten også med ekstra inlegg i?
[:)]

Jeg ville ikke brukt alt i ett på natta. Tror det er ukomfortabelt å sove i, og så ser jeg for meg at det er større sjangs for lekkasje da?

Og alt i ett ville jeg ikke satset på fullt uansett, de er så utroolig treige til å tørke. Selv etter full tid i tørketrommelen er den ofte fuktig enda, den jeg har.[8D]

ORIGINAL: toneany

Jeg ville ikke brukt alt i ett på natta. Tror det er ukomfortabelt å sove i, og så ser jeg for meg at det er større sjangs for lekkasje da?

Og alt i ett ville jeg ikke satset på fullt uansett, de er så utroolig treige til å tørke. Selv etter full tid i tørketrommelen er den ofte fuktig enda, den jeg har.[8D]

ok. da hører jeg på deg jeg[:D]
men leste bare at den var poppulær og prisbelønnt. i tilegg var den ikke så dyr som andre[:)]
denne jeg tenkte på da : http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=97

Det er jo bare å kjøpe en for å teste da? Da vi skulle begynne med tøy kjøpte jeg inn fullt utstyr til brettebleier, samt 5 forskjellige andre for å teste hva vi likte. Da fant jeg raskt ut hvilke vi ville ha flere av og hvilke vi IKKE ville ha flere av. [:)]

opp[:)]

ORIGINAL: sjanetta

ORIGINAL: toneany

ok. da hører jeg på deg jeg[:D]
men leste bare at den var poppulær og prisbelønnt. i tilegg var den ikke så dyr som andre[:)]
denne jeg tenkte på da : http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=97

jeg ville kjøpt og prøvd, er en lomme i de bleiene som gjør at du kan legge i ekstra inlegg ved behov, ikke alle barn trenger det.

jeg bruker thirsties pocket AIO med hampinlegg, i tilegg har jeg en del lommebleier fordi de tørker fortere når du tørker inlegg  og bleie hver for seg.

n¨år jeg førts begynnte med tøy kjøpte jeg bare AIO og kunne ikke fatte hvorfor ikke alle gjorde det, og formsydde bleier med ull, var uaktuelt[:)]

nå ser jeg virkelig fordelen med lommebleier og bruker formsydde med ulltrekk om natten, fungerer veldig bra[:)] 

Vi bruker formsydde med ekstra innlegg om natten.
Alt i ett i barnehagen, men drar hjemmefra med lommebleie.
Hjemme bruker vi som regel formsydde og avogtil lommebleier.

Lykke til i tøybleieverdenen![:D]
Anbefaler at du kjøper inn en av hver du har lyst å prøve, og så ser du hva du føler passer best for dere[;)]

Back
Topp