Hvordan syns du magen din ser ut nå?

Mammatilsnarttre

Elsker forumet
ja, hva føler du om magen din nå? Jeg syns min er enorm, og syns liksom ikke 26 uker er såååå langt på vei. Tredje svangerskapet, men fått stor mage hver gang egentlig. Syns det er slitsomt å ikke ha klær som passer, samtidig som det føles unødvendig å bruke masse penger på klær man skal ha i 10 uker til (planlagt KS).

Flere som føler det likt, eller er du en rake motsetning? :)
❤️

Jeg synes den er større enn forrige gang, men føler meg litt bedre nå for nå ser jeg faktisk gravid ut og ikke bare oppblåst[emoji23][emoji85]

Jeg synes egentlig den er fin og passe stor, men det å kle seg har blitt en kamp. Ingenting passer! Og jeg vil helst ha litt tettsittende for å vise magen frem og ikke føle meg som en hval... ;)

Stort sett synes jeg magen er kjempefin, men har dager der jeg synes den er for stor og føler meg litt utilpass. Den er helt klart større enn sist, men jeg synes ikke den er veldig stor heller. Passer fortsatt inn i vanlige topper og en del av genserne mine. Er 25 uker i morgen :) Men magen kom utrolig tidlig denne gangen! Naboene hadde sett det i uke 12, før vi fortalte dem det. Forrige gang vistes det ikke før jeg var 20 uker på vei. Jeg foretrekker også tettsittende klær, hvis ikke føler jeg meg fort som en hval jeg og :p

Jeg synes magen min er kjempefin, og det har jeg synes siden den endelig så ut som en babymage og ikke at jeg bare var blitt tjukkere [emoji23][emoji85] men, jeg synes den begynner å bli tung allerede, så lurer på hvordan dette skal gå [emoji15]

Jeg liker også å gå med stramt tøy nå slik at magen kommer frem :)
Føler meg jo bare tjukk om klærne er store i tillegg til magen :P

Ganske fornøyd med magen akkurat nå (26+5), passe stor :) er førstegangs og trodde magen skulle begynne å vise i slutten av første trimester/begynnelsen av andre. Men der tok jeg feil... er først nå den siste mnd at den vises :)
Og er igrunn gla for det, har ikke lyst å bli gigantisk :o :D

Min mage har blitt litt for stor synes jeg, eller så er det bare at jeg inbiller meg at den er for stor siden jeg skal ta glukosetesten i morgen og gruer meg til å få resultatet ( spiser nok litt mer sjokolade enn det jeg burde) håper bare så indelig at jeg slipper å være totalt sukkerfri i jula

Min mage har blitt litt for stor synes jeg, eller så er det bare at jeg inbiller meg at den er for stor siden jeg skal ta glukosetesten i morgen og gruer meg til å få resultatet ( spiser nok litt mer sjokolade enn det jeg burde) håper bare så indelig at jeg slipper å være totalt sukkerfri i jula

Uff! Det må jeg få gjort også! :O vil heller ikke leve uten godt de siste ukene - da vil det føles enda leger :P

er ikke så stor, akkurat passelig kanskje, men er førstegangs og kjenner jeg føler meg rett og slett tjukk noen dager når jeg ser i speilet, og føler meg tung i kroppen, digger ikke å gå gravid foreløpig..

Jeg syns jeg har stor mage, men syns ikke egentlig den ser ut som en gravidmage, mer som en bollemage...

Må gå med tettsittende klær :) for det syns jeg ser best ut med en stor mage :) og jeg blir større og større på magen nå som det er mitt fjerde [emoji23]så kan sikkert bremse litt nå [emoji23]men herremin bærer magen med stolthet! Er jo tross alt en liten baby inni der. [emoji173]️❣️[emoji173]️

Jeg føler meg stor [emoji20] Har i tillegg lagt på meg for mye, så mulig noe av størrelsen skyldes fett.. tredje barnet

Har fått "skikkelig" gravidmage, noe jeg er storfornøyd med. Er bekymret for vekstavvik igjen etter førstemann, så er veldig obs på størrelsen på magen, symfysemål osv! Gliser hver gang vekten viser et kg mer :P Liker godt å gå i litt tettsittende klær, det føles bra! Trenger lange overdeler, siden en del overdeler kan bli for korte :eek:

Kunne ønske jeg hadde litt større mage ! 27+ 2 her ! Har bare lagt på meg en kilo siden jeg ble gravid da .. men jeg ser enda bare forspist ut

Back
Topp