Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Første date`n kjæresten min tok meg med på, var på latter, hvor jeg holdt på å dø av latterkrampe, var supergøy., så var vi på kafè etterpå hvor latteren fortsatte og skravla gikk, før han kjørte meg hjem=)
Det var en utrolig morsom og hyggelig kveld.
Han er ikke sånn veeeldig romantisk nei, å han syns blomster er tull :O Noe jeg er heeelt uenig i, så det blir ikke så mye blomster på meg Men det gjør ikke noe, for han viser at han elsker meg på så mange andre måter<3
Hele vårt forhold startet med avstand. .vi bodde ganske langt fra hverandre. Han jobbet veldig mye og det gjorde jeg også.. etter en lang stund begynte jeg å få skikkelig hjertesorg, fordi jeg så ham ikke nok.. det var liksom annenhver helg..
Så etter mange dager med tårer og savn.. bestemte jeg meg for å avbryte alt sammen. Vi fant ikke vår løsning på det..
Så, flere uker senere, uten å ha sett hverandre, satt jeg fortsatt og savnet ham.. Han spurte meg om jeg ville "ta en kaffe", litt sånn kompis.. Vi bestemte oss for å treffes. Og det første han sa til meg da han så meg var:
"herregud hvor jeg har savnet de øynene der" ... for meg var det et øyeblikk jeg aldri kommer til å glemme.
Vi gikk på restaurant, og endte opp med å kysse på slutten av kvelden det var magisk...