Hvordan synes du at den perfekte date skal være ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Og har dere opplevd den perfekte date med deres partner ?
Er han av det romantiske slaget ?

Første date`n kjæresten min tok meg med på, var på latter, hvor jeg holdt på å dø av latterkrampe, var supergøy., så var vi på kafè etterpå hvor latteren fortsatte og skravla gikk, før han kjørte meg hjem=)
Det var en utrolig morsom og hyggelig kveld.
Han er ikke sånn veeeldig romantisk nei, å han syns blomster er tull :O Noe jeg er heeelt uenig i, så det blir ikke så mye blomster på meg:P Men det gjør ikke noe, for han viser at han elsker meg på så mange andre måter<3

Hele vårt forhold startet med avstand. .vi bodde ganske langt fra hverandre. Han jobbet veldig mye og det gjorde jeg også.. etter en lang stund begynte jeg å få skikkelig hjertesorg, fordi jeg så ham ikke nok.. det var liksom annenhver helg..
Så etter mange dager med tårer og savn.. bestemte jeg meg for å avbryte alt sammen. Vi fant ikke vår løsning på det..

Så, flere uker senere, uten å ha sett hverandre, satt jeg fortsatt og savnet ham.. Han spurte meg om jeg ville "ta en kaffe", litt sånn kompis.. Vi bestemte oss for å treffes. Og det første han sa til meg da han så meg var:
"herregud hvor jeg har savnet de øynene der" ... for meg var det et øyeblikk jeg aldri kommer til å glemme.
Vi gikk på restaurant, og endte opp med å kysse på slutten av kvelden :D det var magisk...

:) :)

Back
Topp