Hvordan synes dere

kate

Gift med forumet
forumet her skal brukes?

er det ok å legge inn tråder om masse hverdagslige ting, altså alt mellom himmel og jord, eller synes DU det kun skal omfatte det som har med prøverørsprosessen og ufrivillig barnløshet?

Litt nyskjerrig bare....

Begynner jeg da... jeg synes vi kan snakke om alt. Vi er jo en gjeng med jenter i samme situasjon her inne. Og mange bruker jo KUN dette forumet på bv, så er jo da naturlig at man kan dele det meste her inne samme hva det gjelder. Er jo ikke alle som føler seg like mye hjemme på generell forumet inne på bv...

jeg synes også det er VELDIG koselig at de som er gravide eller har barn ved prøverørsmetoden fortsetter å være her inne. Synes de er like mye del av dette forumet som de som enda ikke er blitt gravide. Rett å slett fordi vi alle har det samme utgangspunktet, barn eller ikke, nemlig assistert befruktning.

Mine tanker for ikveld[:)]

Stemte at eg synest me kan snakka om alt[:)] Då blir me liksom litt bedre kjent og det blir lettare å dela det som skjer. 

Helt enig med deg, kate.
Synes også vi kan snakke om alt her inne.

Vi er jo alle i samme båt. Og er som du sier utrolig koselig at
de som har blitt gravide eller har prøverørsbarn titter innom. [:)]

Jeg krysset på å snakke om alt mellom himmel ohg jord, men når det står på som værst her inne så har vi nok mer enn nok med de som holder på å prøve kan jeg tenke meg, merket jeg nesten ble sliten og helt rotetet i hodet de siste mnd når det var det ene forsøket etter det andre med flere som skulle teste sammen. Det var litt av en gjeng, det tok mye av min tid, så når det står på som værst så er nok hodet mitt litt fokusert på det forumet handle om. Men det er avslappendes med tråder som bryter litt og som kan få oss til å slappe litt av også, jeg er veldig spent når det skjer masse her inne selv om jeg er gravid selv så er jeg ofte med 100% fordet. Blir lett engasjert og prøver å gi gode svar på diverse ting så er det litt depresjon, tristhet og gleder her også, det spilles på alle strenger når mine medsøstre er oppe i et forsøk, skuffelser og gleder.

eg syntes det er kjekt å snakke om alt eg[:D]

Veldig enig med Kate, og er ikke minst glad for at de som er gravide eller har fått babyene sine er her og. Vi har jo blitt godt kjent samtidig som de er ressurs for oss andre som prøver.

Synes man skal kunne snakke litt om alt her inne. Her er en liten og sammensvaiset gjeng. Generelt blir lett for stort, og virker som om enkelte der kun er ute etter å lage bråk og diskusjoner. Her inne derimot kan man fortelle og snakke om alt uten at det ender opp i tåpelige og ekle diskusjoner. Dessuten trenger man å snakke om andre ting enn kun prøverørsprosessen.

(tillater meg å svare selv om jeg egentlig har flytta ut [;)])

ORIGINAL: kate

Begynner jeg da... jeg synes vi kan snakke om alt. Vi er jo en gjeng med jenter i samme situasjon her inne. Og mange bruker jo KUN dette forumet på bv, så er jo da naturlig at man kan dele det meste her inne samme hva det gjelder. Er jo ikke alle som føler seg like mye hjemme på generell forumet inne på bv...

jeg synes også det er VELDIG koselig at de som er gravide eller har barn ved prøverørsmetoden fortsetter å være her inne. Synes de er like mye del av dette forumet som de som enda ikke er blitt gravide. Rett å slett fordi vi alle har det samme utgangspunktet, barn eller ikke, nemlig assistert befruktning.

Mine tanker for ikveld[:)]

Henger meg på dine tanker jeg, Kate[;)]

Back
Topp