Hvordan symptomer?

Joyfull

Elsker forumet
Julibarna2014
Hadde dere tidlig, om dere hadde noen? 

Tenker gjerne før test osv...

Har nemlig en mistanke om at noe er på gang, eller at kroppen kødder VELDIG med meg... Er egentlig ikke prøvere en gang.. Men har jo veldig lyst på barn, så hadde vært en velkommen skatt 

Før testing :
Mens smerter/El smerter helt frem til den dag i dag : P
Begynte å bli kvalm å trøtt på kveldene fra ca 6-8 Dpo.
Pluss en veeldig sterk mistanke fra vi var verdig med kosen,
Så jeg visste det bare rett etter sexen :P

Okey...

Spennende å se hva som skjer med meg da... Sluttet på p-sprøyta i juli, brukt kondom siden. Så er jo egentlig ikke prøvere, og har litt vanskelig for å tro at vi skulle klare å bli gravid MED kondom etter mange år som prøvere tidligere... 

Men.. Blir litt mistenksom da...

Har værtfall følgende symptomer:
-Spotting fra 5 dpo til 9 dpo. Rustrødt og etterhvert overt til friskt blod. Veldig lite hele veien. (Aldri før hatt bldøninger om d ikke er mensen)
-Hatt murringer (Svake mensmurringer) siden 4-5 dpo. Vanligvis har jeg det max 2-3 dager i forbindelse med mensen.
-Kvalm - type brekker meg når noen snakker om blod, ser ekle ting osv. (Periodevis kvalm til vanlig og, men ikke pleid å brekke med av ting)
-Svak hodepine, ett par "svimlinger" når jeg reiser meg og lavere blodtrykk enn normalt
-"tunge" og litt endrede bryst (hatt det en gang før uten at jeg har vært gravid da..)
-Unormalt trøtt

IKM skal normalt sett være på torsdag.. 
Mye mulig det er syklus på bærtur og hormoner som kødder med kroppen... Meeen, tar en test om ikke tanta dukker opp torsdag tenker jeg,

Hmmm, det høres jo ut som om du har alle symtomene da 

Men det skal vel litt til hvis dere har brukt kondom hele tiden?

Celin Marie skrev:
Hmmm, det høres jo ut som om du har alle symtomene da 

Men det skal vel litt til hvis dere har brukt kondom hele tiden?

Jaa, er derfor jeg også syns det er så rart..
Er jo mannen som styrer med kondomet, men jeg mener nå at han har hatt det på hver gang både før og etter EL. Kan jo ha sprekt men ikke som han har sett værtfall for da hadde han sagt ifra. 

Har jo VELDIG lyst på barn, så kan jo være hodet mitt som tuller med meg også. Hehe. 
Mannen er ganske så overbevist om at jeg er gravid, han syns jeg er/oppfører meg så annerledes.. 

Meeen nå er det bare to dager til testing.... Puuh.... 

Jeg hadde rar blødning da mensen skulle ha kommet.. Kom bare mørkt (nesten svart) og i minimale mengder. Jeg testet positivt 4 dager etter ikm. Masse lykke til :-)

Eneste jeg kan se tilbake på er at jeg følte meg støl i magen uken før jeg skulle teste... itillegg var jeg ekstra trøtt og hissig ;)

Jeg har hatt litt ømme pupper helt siden unnfangelsen faktisk. Jeg kjente på meg at jeg var gravid lenge før jeg testet ved IKM. :)

Jeg testet positivt 4 dager før antatt IKM. Fra antatt el og frem til positiv test har jeg hatt lette murringer og stikninger i livmora. Kanskje 1 1/2 uke før ikm begynte jeg å bli veldig trøtt tidlig om kvelden.

Fremdeles ingen TR her.. 
Negativ test idag (IKM idag)

Så enten var spottingen fra 5 dpo menstrasjon, tanta er forsinka, eller...?

Må bare vente å se 

Back
Topp