Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface™
ORIGINAL: Rebecca85
Tja, si det... Ikke så lett, bare løfte ned og si nei hver gang [:D] lov å håpe at det hjelper [8D]
meg så syk.. meg ikke orker.. meg dårlig mor og roper nei før jeg krabber under pleddet på sofaen og overser rampunge.. [&o]
Tja, si det... Ikke så lett, bare løfte ned og si nei hver gang [:D] lov å håpe at det hjelper [8D]
meg så syk.. meg ikke orker.. meg dårlig mor og roper nei før jeg krabber under pleddet på sofaen og overser rampunge.. [&o]
Det du ikke ser har du ikke vondt av [:D]
Det du ikke ser har du ikke vondt av [:D]
det er derfor jeg la han i senga, lukka døra og henta meg en Kos karamellpudding [8D]
ORIGINAL: Ellen.han skyver det bare inntil igjen, eller så hopper han og lander mellom bord og sofa og slår bakhodet i bordkanten..
Tja, skyve bordet litt lenger ut fra sofaen?
Er vel ikke det mest pedagogiske svaret, men det funker kanskje??
ORIGINAL: Ellen.han skyver det bare inntil igjen, eller så hopper han og lander mellom bord og sofa og slår bakhodet i bordkanten..
Tja, skyve bordet litt lenger ut fra sofaen?
Er vel ikke det mest pedagogiske svaret, men det funker kanskje??
*kjøper skumgummi og polstrer hele leiligheten* [:D]
ORIGINAL: maysen
Hihi, nei det er ikke lov, men det bryr ikke de små tassene seg om[:)]
Har en jeg også som holder på sånn..
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Åhhhh! De er nå skjønne de herlige de små rakkerene[8D][:D][:D][:D][:D][:D][;)]
Sliter selv med en som har begynt å trasse....
Det er IKKE en sjarmerende tid....[:-]