Hvordan stopper jeg det her da?

Dollface

Forumet er livet
VIP
Han krabber opp på stuebordet.. tar sats i knestående og hopper over i sofaen (bordet står nesten inntil sofaen), og så står han i sofaen og sikter seg inn på bordet men er ikke heeelt klar ennå tror jeg..

Men DET ER DA FOR POKKER IKKE LOV Å GÅ PÅ STUEBORDET!!! [:@]

Åhhhh! De er nå skjønne de herlige de små rakkerene[8D][:D][:D][:D][:D][:D][;)]

Sliter selv med en som har begynt å trasse....
Det er IKKE en sjarmerende tid....[:-]

Tja, si det... Ikke så lett, bare løfte ned og si nei hver gang [:D] lov å håpe at det hjelper [8D]

ORIGINAL: Rebecca85

Tja, si det... Ikke så lett, bare løfte ned og si nei hver gang [:D] lov å håpe at det hjelper [8D]

meg så syk.. meg ikke orker.. meg dårlig mor og roper nei før jeg krabber under pleddet på sofaen og overser rampunge.. [&o]

ORIGINAL: Dollface™

meg så syk.. meg ikke orker.. meg dårlig mor og roper nei før jeg krabber under pleddet på sofaen og overser rampunge.. [&o]

Det du ikke ser har du ikke vondt av [:D]

det er derfor jeg la han i senga, lukka døra og henta meg en Kos karamellpudding [8D]

det er derfor jeg la han i senga, lukka døra og henta meg en Kos karamellpudding [8D]

Åh....[&o] Jeg vil også ha nam-nam [&o][:-][:D]

Hihi, nei det er ikke lov, men det bryr ikke de små tassene seg om[:)]

Har en jeg også som holder på sånn..

Tja, skyve bordet litt lenger ut fra sofaen?
Er vel ikke det mest pedagogiske svaret, men det funker kanskje??

ORIGINAL: Ellen.

han skyver det bare inntil igjen, eller så hopper han og lander mellom bord og sofa og slår bakhodet i bordkanten..
*kjøper skumgummi og polstrer hele leiligheten* [:D]

ORIGINAL: Ellen.

han skyver det bare inntil igjen, eller så hopper han og lander mellom bord og sofa og slår bakhodet i bordkanten..
*kjøper skumgummi og polstrer hele leiligheten* [:D]

Off da... da er det nok værre hvis mor er syk og ikke orker å skyve det ut igjen hele tida!
Hmmmm jeg hadde kanskje vært så kjip at jeg hadde tatt hele bordet inn på er annet rom
for å skåne hjernecellene på ungen for whiplash [:D]

ORIGINAL: RonjaSinMamma

Strø non stop over hele gulvet, så får du fred en stund [8D]

haha, blir ikke det å belønne oppførselen hans slik at han fortsetter med rampestrekene og heller ender opp med sukkersyke og whiplash?!

ORIGINAL: maysen

Hihi, nei det er ikke lov, men det bryr ikke de små tassene seg om[:)]

Har en jeg også som holder på sånn..

Jepp, mee too[&:][:D]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Åhhhh! De er nå skjønne de herlige de små rakkerene[8D][:D][:D][:D][:D][:D][;)]

Sliter selv med en som har begynt å trasse....
Det er IKKE en sjarmerende tid....[:-]

sign

Back
Topp