Hvordan stol har dere? *insp*

x1xAnHe

Glad i forumet
Inspirert av snille bestefedre så lurer jeg på hvilken stol (etter babystolen) dere har til barna deres [:)]

Jeg har lyst å kjøpe besafe sin, men så er jeg redd for at han skal bli like stor som faren sin som var 22 kg som 4 åring og 16,5 kg som 2 åring. Og da holder jo ikke den så lenge [:'(]

ORIGINAL: lnie

Vi har Besafe combi x3

Samme her

Vi har Besafe combi x3

Så på den her en dag. Syntes den så flott ut, men jeg er alle selgeres våte drøm og synes egentlig ALT ser flott ut. Er dere fornøyd? Pluss og minus osv?

ORIGINAL: TilslørtBondePike

Vi har Besafe som Storegull bruker nå da, så vil kjøpe ny bilstol som går til 25kg bakovervendt også får Lillegull Besafen og Storegull den nye.

Og den nye stolen blir enten Britax ettelleranna (2 forskjellige det står mellom) eller Maxi Cosi Mobi [:D] Kommer ann på hvilken som passer best i vår bil..

Den har jeg også lyst på.. trenger en bil til gitt! [:)][:D]

Vi har Besafe combi x3

Vi ogå. Rød [:)]

ORIGINAL: Superjenta09

Vi har beesafe combi x3

Me òg!

Besafe her og gitt[:D]

ORIGINAL: Pogo

Vi har Besafe combi x3

Vi ogå. Rød [:)]

Vi har schvart!:)

Ville vurdert en som går til 25 kg om du frykter at han vokser fort ut av besafe sin stol.

ORIGINAL: Kiwi78

Ville vurdert en som går til 25 kg om du frykter at han vokser fort ut av besafe sin stol.

Ja har faktisk vurdert britax MT siden barnas hus har tilbud på den denne uka[:)] Skal dit når sambo er ferdig på jobb å teste den [:)]

Akta Graco Cosmic Comfort S, den går til 25kg [:D]

Ellers har du Brio Zento![:)]

ORIGINAL: pandalise

Akta Graco Cosmic Comfort S, den går til 25kg [:D]

Ellers har du Brio Zento![:)]

Den har vi også [:)]

Vi har beesafe combi x3

Vi også. En blååå[:)]

besafe izi kid x3 med isofix ;)

samme her som alle andre nesten ..... besafe izi combi x3.

ORIGINAL: babyboy09

samme her som alle andre nesten ..... besafe izi combi x3.

Her og [:)]

Back
Topp