Hvordan stil har dere hjemme? **link**

lille iskaffe

Forumet er livet
Hvordan stil har dere hjemme?sånn interiør messig asså[:D][:D], eller hvordan ønsker dere å ha det?

Jeg jobber for fult med å få en gammeldags/romantisk stil[;)]

Se her inne http://www.drommenomeneplehage.com/   DET er drømmestilen min[:D]

Hehe her er det stilkrasj deluxe :P Men sånn går det når jeg har fått alt av møbler jeg har til nå..
Har ikke gidda eller hatt behov for å kjøpe noe eget enda så :P

Men er veldig glad i litt retro stil jeg da. Ikke for mye da(på vegger og sånn) men i moderate doser :P

Her er det kaos stil[:)] Har forandret meg veldig de siste årene, og faktisk fått en stil. Veldig glad i sånn du viste, liker godt fransk landstil. Får kjløpte jeg nesten bare det alle andre kjøpte[&:] Så har her hjemme nå er det bombaybord, skinnsofa og bilde der di to hendene møtes[:'(][:'(]

MEN når høsten kommer da skal vi pusse opp kjøkkenet og stua[:)] Har spart om en del penger, så da skal så og si alt kjøpes nytt![:D][:D]

Denn stilen i linken er så fiiiin[:)]
Har det litt slik på kjøkkenet mitt[:)]

Men i stuen er det lyse vegger og mørke møbler,er så dyre møbler att vi kan nesten ikkje bytte de ut enda,selv om eg kunne tenkt meg å bytte i litt lysere[:)]

Enkelt og greit, rene linjer og ikke noe "krims krams" ;) prøver iallefall. Jeg liker å ha d enkelt når jeg vasker så blir sprø om d er for mye pynt..

Tja...
Bombay spisebord, vitrineskap og bokhylle
Jysk lyst stuebord
blå stoffsofa
svarte dvd hyller
svarte hyller på ene veggen
grå tv med grå foter

Tja.. Totalt kræsj[:D][:D][:D]

Halvkræsj. Har 2 typer innredning i stua.. en hytte og antik del og en sort,rødt,grått del[8D]
Men syns det er helt greit jeg. Vi koser oss og syns det er hjemmekoselig og fint her. Men syns ikke no om når jeg får besøk av folk som har det sååå fint hjemme med sånn og sånn stil.. de må jo føle både klaustrofobi og fullstendig bortkommenhet når de entrer vårt hjem[8D][:D].

Her har vi bare prøvd å gjøre det beste vi kan med det vi har, er noe arvegreier og sånn. Jeg er veldig glad i sånn bonde romantisk stil, men det passer liksom ikke her og har ikke hatt råd til å begynne å handle heller. Her går det i mørke møbler foreløpig ja..

Svart, hvitt og litt beige. Litt lei svart nå ja, så nå skal jeg ha nyyy sofa[:)]
Bare finne ut hvordan jeg vil ha.. Og nye hvite vitrineskap. Har svarte nå

Vi har hvite vegger i stuen (åpen kjøkkenløsning) med svarte/kaffe fargede møbler. På denne måten kan jeg pynte med de fargene jeg ønsker når jeg måtte ønske det. Resten av rommene har jeg ikke noe særlig stil på.. hehe.. de bare er der.

ORIGINAL: Shauri

Vi har hvite vegger i stuen (åpen kjøkkenløsning) med svarte/kaffe fargede møbler. På denne måten kan jeg pynte med de fargene jeg ønsker når jeg måtte ønske det. Resten av rommene har jeg ikke noe særlig stil på.. hehe.. de bare er der.
'

sånn er det her også, og sånn forblir det til vi flytter... Har så liten plass her :)

Back
Topp