Hvordan startet fødselen?

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hei, jeg er 35+1 i dag, førstegangs. Tidligere i dag startet det med litt mensensmerter, som utover kvelden strakk seg nedover i låra og fra korsryggen og mot magen, det har blitt værre utover, men det er ikke noe jeg kan måle tiden på. Det kan fort være vondt i 5-10 min før det slipper opp, og da kan det gå like lang tid før det starter igjen. Tok 3 Paracet og en dusj og ringte føden for å høre, hun sa det kunne være noe på gang, og at jeg bare skulle prøve å sove, for så å ringe om det skulle bli værre igjen, nå hadde det vært bra ( mulig det er Paracetene som virket) en halvtimes tid, før det nå begynner å bli like ille igjen. Jeg er kvalm, svimmel og varm. Noen som har vært borti at fødselen har startet på denne måten?

Nei, men jeg hadde nok bedt om en undersøkelse. Kan være alt fra ufarlige men smertefulle kynnere til noe alvorlig. Håper alt er bra med dere!

Høres ut som svært kjente vondter i slutten av svangerskapet for meg som tredjegangsfødende. Er selv 35+5 i dag å dette opplever jeg daglig :-) men nå skal det jo sies at jeg ikke kjenner på kroppen hvordan du har det så det var lurt å ringe føden å lurt p ta en ny tlf hvis du fortsetter å bekymre deg . Lykke til

Nei, men jeg hadde nok bedt om en undersøkelse. Kan være alt fra ufarlige men smertefulle kynnere til noe alvorlig. Håper alt er bra med dere!
Mye bedre nå i dag, takene er borte, men kjenner at det har holdt på, jeg får se hvordan det blir utover dagen i dag

Har du feber? Da bør du kontakte føden igjen om smertene ikkje gir seg. (Helsing ho som fødte førstemann med 40 i feber og infeksjon i livmora)
Oj, huffda, jeg er jo forkjølet, og har feberfølelse, men tror ikke jeg har det, men det kan jo være jeg har det litt innimellom

Back
Topp