Hvordan startet fødselen?

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Hei!
Lurer på hvordan fødselen deres startet? Til dere som har født før, og nå.. :-)
Er helt blank på dette.

Prøvde dere noe selv på å sette igang fødselen? Evnt. hva? Og fungerte det? :-)

Jeg hadde helt hekta på druer siste uken, satt og skulle spise middag og begynte å kjenne tak i magen, Ble tungt og puste, det var rier. Startet 1700 på dagen og vesla var ute kl 11 dagen etter. Ingen andre tegn på fødsel egentlig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her prøvde jeg alle kjerringråd jeg kom over, men ingenting fungerte..
Kvelden før storebror kom, så spiste jeg raclette og spilte spill sammen med familien. Var ikke hjemme før kl 3, og kl 7.30 våkna jeg av at jeg fikk rier ;) Kl 19.46 var han født!
Hadde vel ekstra mye nedpress den kvelden, men ikke noe annet.
Er spent på hvordan det blir denne gangen!

Prøvde ikke noe kjerringråd siden jeg fødte 37+2. Hadde vannavgang 37+1 og kom heldigvis i gang selv i løpet av 24 timer. Fikk korte rier rundt midnatt og sånn i 6-tida skjedde alt utrolig fort. Riene kom plutselig i veldig korte avstander og i løpet av ikke engang 6 timer var han født.

Fødselen her startet med tegningsblødning og svake tak i mage/rygg. Trodde ikke noe var på gang før tre timer etterpå egentlig. Fødte 6 timer etter tegningsblødningen.
:)

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Startet med slimpropp, så litt rier(fredag).. Ga seg så tegningsblødning og rier igjen mandag! (Sterke) ble sendt hjem fra sykehuset.. Ble verre og verre natt til tirs.. Kom på sykehuset igjen og de ville egentlig sende meg hjem siden jeg var ikke i "aktiv" fødsel.. Bare 1-2 cm åpning. Men de så hvor vondt jeg hadde det så de holdt meg igjen.. Fra kl 10 om morgen til 10 på kvelden fikk jeg smertestillene som ikke hjalp i det heletatt.. Da bestemte de seg for å gjøre noe siden jeg hadde vært der ikke så lenge.. Tok vannet, riene kom enda verre og oftere og da begynte det, fra kl 23-05 så skjedde alt på engang og veldig "fort" om jeg kan si det.. Endte opp med kun lystgass, selvom jeg skrek etter epidural! Men er glad for jeg ikke tok den! For det var bestemt litt iforkant at den skulle jeg aldri ta uansett hva :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp