Hvordan startet fødselen din?

Fødselen min startet med at slimproppen gikk den ene kvelden, morgenen etter våknet jeg med rier! xsmile9xsmile9
 
Rier denne gangen. Vannavgang med første [emoji12]
 
Her gikk vatnet mens eg skulle til å sove litt på sofaen :) Så kom riene ein halv time etterpå ca. ;)
 
Slimproppen begynte å gå søndagen, og onsdag kveld gikk vannet (men ikke noe splæsj her siden hodet lå så langt nede [emoji14] ).
 
Slimproppen gikk lørdag, rier på søndag som de stoppet på sykehuset. Vannet gikk mandag morgen, og ks ble tatt mandag formiddag.
 
Blødning og menssmerter. Skjønte at noe var på gang, heldigvis. Dro på sykehuset med kynnere som kom regelmessig, som plutselig ble til rier og 27 minutter senere var ungen ute.
 
Slimproppen gikk om morgenen og utover dagen kom det rier som tok seg opp utover ettermiddagen. Inn på føden om kvelden og baby født på natten.
 
Ble satt i gang med ballong den 15.04 på dagen,ingen stor endring ved sjekk på morgen den 16.04,så fikk gele for å modne livmorhalsen.Gikk 4 timer,så var riene igang og etter 6 timer tok de vannet,frøkna kom den 17.04 kl 00.20:Heartpink
 
Her startet fødselen av seg selv med rier litt på og av på tirsdag og torsdagsmorgen skjærtorsdag kom ungen.
 
Back
Topp