Hvordan startet fødselen din?

Nr 1 startet med utrolig svake rier og ingen slimpropp
Nr 2 startet med vannavgang ca 3 dager etter at slimproppen kom.

Startet med dritvonde rier, som var så vonde, varte så lenge og satt i rygge, så det tok et par-tre stykker før jeg koblet at det kunne være noe. Var ikke snakk om noen murringer her, nei. Hadde flere utover kvelden, som så stoppet. Neste morgen våknet jeg av samme riene igjen kl. 6, og da gav de seg ikke. Hadde ikke sett verken slim eller blod, men frøkna kom den kvelden.

Nr 1 ble starta på sykehuset. De satte den i gang da.

Nr 2 gikk vannet på hjemme. 1.5 time etterpå var riene kommet for fullt og når jeg ankom sykehuset etter 2 timer (etter vannet gikk) hadde jeg 8 cm åpning allerede.

1: Vannavgang.
2: Våknet midt på natta av at jeg sa "au".. Hadde tydeligvis rier:p Vannet gikk like før babyen ble født.
3 og 4: Vannavgang.

Startet med murring i magen og blod i doskålen. Med intense rier hvert 5. Minutt.. Etter vannet gikk så var liksom all smerte borte

1. Vannavgang uten rier. Måtte til slutt settes igang med modningspiller.
2. Modningspiller på overtid. :p

Den første startet med vannavgang, nr to startet legen ;)

Begge har startet med vannavgang.

Med snuppa gikk vannet mens jeg satt på do, ikke noe annen forvarsel, og etter kort tid kom riene

Hadde oppbyggende kynnere over lengre tid med de begge, men første så våknet jeg midt på natten og kjente at det var rier og andre startet riene på ettermiddagen.

Startet med rier som bygget seg opp. Vannet ble tatt på sykehuset.

Back
Topp