Hvordan startet din fødsel?

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Moderator Stine, 7 Jul 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Julimamma14 Andre møte med forumet

vannavgang :)

2. Ananas Flørter med forumet

Min fødsel startet med modningsrier i ca en uke i forveien.. Så pang på natta med rier 3 min mellom.. :)

3. Muumi mama Flørter med forumet

Startet med vannavgang midt på natta :p
    Så var det nesten et døyn med venting på at riene skulle ta seg opp!

4. Mom27 Flørter med forumet

Startet med mensensmerter og vond rygg! Trodde jeg bare var sliten pga jeg hadde sittet på en fæl stol i noen timer, men 36 timer senere kom han! :p

5. Mammamarie1 Andre møte med forumet

Igangsettelse :)

6. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Min fødsel startet i uke 35 med rier. Jeg trodde det var kynnere, men de ble sterkere og sterkere. Da de ble så sterke at jeg fikk vansker for å stå oppreist - DA først klarte jeg innse at det mulig var fødsel på gang :p

7. cris10na Elsker forumet

Først gikk slimproppen, så begynte riene noen timer senere. Vannet ble tatt på sykehuset.

8. Muumi mama Flørter med forumet

Vannavgang ca 1 1/2 døyn før gutten kom. Ble langdrygt!

9. Minimamma Forumet er livet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Vannavgang på tre fødsler og rier på en.. :)

10. Frost Flørter med forumet

Rier, våknet kvart over 5 på morgenen. Var bare i uke 34+6,så trodde det bare var kynnere før jeg skjønte at det var noe mer :p

11. nuttakanutta Flørter med forumet Junibarna 2015

2 induserte og en spontan som startet med rier

12. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Uregelmessige rier få timer før jeg ble satt igang

13. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Startet på natten med masrier. De var ikke veldig vonde, men den morgenen hadde jeg 4 cm åpning.

14. Jarlsberg Glad i forumet

Starta med rier, håper på vannavgang denne gangen :p

15. Bkno3836172 Andre møte med forumet

Jeg hadde planlagt keisersnitt, kom inn på sykehuset kl 08:45, ble sendt inn for å sette i kateteret. Så gikk vi til operasjonsrommet, satt i bedøvelse, og ble deretter lam nedentil, så kom sønnen min 09:37 det gikk ganske fort fra jeg kom inn

16. Hope90 Pergo baby?? VIP

Vannavgang :) så gikk det nesten et døgn før riene begynte og da ble jeg satt igang :)

17. lelaha Flørter med forumet Marsmellows-15

Startet med vannavgang så kom riene ganske kjapt etterpå

18. Plexy Gift med forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 Februarlykke 2015

Vannavgang på natten uke 33+2, riehemmere og 2 lungemodningssprøyter ila 1 døgn, så starta fødselen for fullt med rier 34+0

19. Undomiel Forumet er livet

Startet med rier:)

Del denne siden