Hvordan startet din fødsel?

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
Rier med begge to :)
 
Igangsettelse med nr to.

Vannavgang med nr en.
 
Spontan vannavgang, 15 min. senere hadde jeg rier med 1 min. mellomrom.
 
Hodepine etterfulgt med rier. En ivrig gutt ville ut. Ingen tid til smertestillende eller gass. Flott og rask fødsel.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenningsblødning og rier...
 
Våknet med svake rier mandagsmorgen, 18 timer senere var hun ute.
 
Her begynte det med falske rier som varte i 3 dager før riene fikk effekt på 4 dagen å selv om det var falske rier så va det sykt vondt :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Nr 1 , 8 dager på overtid, startet rett på rier, ingen slimpeopp eller masse kynnere. Vannavgang ble tatt på sykehuse, han kom 5 timer etterpå :)

Nr.2 venter vi iherdig på, har gådd me sinnsyke kynnere i 1,5 døgn nå, 2 uker til termin :-D
 
Igangsatt :/
 
Slimproppen gikk, 5 timer senere gikk Vannet. .. 6 timer etterpå kom riene. 35 timer senere var hun ute :)
 
Last edited:
Slimproppen gikk en uke før ... Var til 38. uke-kontroll med rier fant eg ut etterpå ;) Men legen min mente at jeg som førstegangs ikke ville få baby før termin, og at det bare var kynnere jeg satt med :p "Jeg hadde ikke vondt nok, jeg klarte jo å ta bussen til byen, og å sitte fint å snakke med han"
På kvelden ringte jeg sykehuset og fikk beskjed om å komme med en gang! Var tre min. mellom riene og 4 cm åpning...
 
Back
Topp