1. Vannet gikk, ingen forvarsel. Uke 35
2. Rier. Uke 39
3&4. Vannet gikk. Hadde vært innlagt på sykehuset fra uke 32. Men hadde ingen forvarsel. Uke 35.
1 uke før termin. Hadde masse smertefrie kynnere (hadde ikke merket noe til kynnere tidligere) og måtte tisse hele dagen før - samt deler av slimproppen kom.
Starta i uke 38 med rier! Hadde hatt litt murringer på dagen, men trodde det bare var modning. Fikk regelmessige rier utpå kvelden og tidlig morgenen etter ble han født I uke 38+2 tror jeg det var!
Nr to. Våkna i uke 39 og gikk på do. Da gikk vannet også. En time etterpå var jeg på vei til sykehuset, hadde time til stripping der Riene starta på ferja over. Og jeg kjørte til sykehuset selv med ekstremme rier. Når jeg ankom sjekka de og hadde da 8 cm. Ble sendt rett til føden. Ungen kom noen timer etterpå. (mannen og venninnami kom akkurat tidsnok til å få være med på fødselen)
Nr 1 ble satt igang 10 dager på overtid
Nr 2 startet med rier på termindato
Nr 3 katastrofesnitt i uke 35. Total morkakeløsning. Startet med store blødninger
Hadde sykt mye nedpress og samme dag gikk vannet.. riene kom etter 2 timer gutten kom ut etter 37 timet og kom i uke 39+5
Andremann var planlagt ks men starta med rier på sykehuset samme dag. I uke 38+2
Første: 14 dagar over termin, etter igangsetting. Første tegn var rier som kom pang på, med 2 min mellom. Guten var ute 4 t etter første rie, då 15 dagar over termin.
Andre: Våkna med vondt i magen om morgonen 6 dagar over termin. Hadde drømt at eg hadde mensen (sikkert pga. "mageknip"). Tøtta var ute ca 5 timar etter eg våkna (knapt 2 t etter vi kom på sjukehuset).
nr 1 med rier på natta uten forvarsel uke 39
nr 2 med maserier dagen før og fortsatte med det samme dagen og så gikk vannet etter en sengerunde hun kom uke 39,3
Ja, fire dager før omtrent så hadde jeg sammentrekninger hver natt, i to-tre timer, så ga det seg. Så fikk jeg det igjen på dag fire, eller natt, det begynte 4 på natta. Dro inn kl 9 og var på Ahus kl 10. Da hadde jeg fem cm åpning. Ble veldig overrasket over det!