Hvordan startet det?

endeli'85

Forelsket i forumet
Jeg er nå gravid 6+0. Forrige gang mistet jeg i MA, oppdaget i uke 11, men utviklingen hadde stoppet opp i uke 8. Nå har jeg fått litt lysebrun utflod, syns mest når jeg tørker meg. Det begynte så vidt for to dager siden, ingenting i går eller i dag før nå i kveld. Nå er jeg engstelig for at dette er starten på SA. Hvordan ha SA startet for dere som har opplevd det?
 
Jeg er nå gravid 6+0. Forrige gang mistet jeg i MA, oppdaget i uke 11, men utviklingen hadde stoppet opp i uke 8. Nå har jeg fått litt lysebrun utflod, syns mest når jeg tørker meg. Det begynte så vidt for to dager siden, ingenting i går eller i dag før nå i kveld. Nå er jeg engstelig for at dette er starten på SA. Hvordan ha SA startet for dere som har opplevd det?

Jeg begynte å blø brunt først, også ferskt. Ikke nok til at det kom i trusa, men så det når jeg tørket meg. På UL samme dag så vi at hjertet hadde stoppet nylig.

Men blod trenger jo ikke å bety at løpet er kjørt ❤️
 
Jeg er nå gravid 6+0. Forrige gang mistet jeg i MA, oppdaget i uke 11, men utviklingen hadde stoppet opp i uke 8. Nå har jeg fått litt lysebrun utflod, syns mest når jeg tørker meg. Det begynte så vidt for to dager siden, ingenting i går eller i dag før nå i kveld. Nå er jeg engstelig for at dette er starten på SA. Hvordan ha SA startet for dere som har opplevd det?
Starta også som lysbrun spotting som kun viste på papiret 2-3 dager før det kom ferskt blod i moderate mengder i 1 vekes tid. Vart desverre SA i veke 7. Men har lest solskinnhsitorier her inne, så blod treng ikkje bety at noko er galt :smiley-angelic001:Heartred
 
Jeg begynte å blø brunt først, også ferskt. Ikke nok til at det kom i trusa, men så det når jeg tørket meg. På UL samme dag så vi at hjertet hadde stoppet nylig.

Men blod trenger jo ikke å bety at løpet er kjørt ❤️
Starta også som lysbrun spotting som kun viste på papiret 2-3 dager før det kom ferskt blod i moderate mengder i 1 vekes tid. Vart desverre SA i veke 7. Men har lest solskinnhsitorier her inne, så blod treng ikkje bety at noko er galt :smiley-angelic001:Heartred
Tusen takk for svart, trist å lese at dere har mistet. Jeg må jo bare se an hvordan det utvikler seg
 
Tusen takk for svart, trist å lese at dere har mistet. Jeg må jo bare se an hvordan det utvikler seg

Krysser fingrene for at du slipper å oppleve det samme ❤️ lykke til! ❤️❤️❤️
 
Hos meg kom det på 1 2 3,kjente litt blod,rakk og kom meg på do før det pumpet ut! Helt jævlig,bare fosset å
Fosset før d kom klumper! Grusomt vondt! Så var det over på 20 min :-(
 
Her har det startet på forskjellige måter hver gang. Alt fra begynnende rosa utflod, rett på kjempeblødning, til at kroppen ikke har registrert at det har gått galt i det hele tatt. Så har ingen fasitsvar til deg dessverre.
 
Hos meg startet det med litt brunlig utflod på morgenen før det gradvis tok seg opp til det stadiet at jeg skjønte at det var en spontanabort i 14 tiden. Først da fikk jeg murrende smerter.
 
Har hatt en SA og da våknet jeg på morgenen og kjente at her kommer det noe. Håpet det bare var utflod, men det var blod. Blødde som en mens, bare uten noe forvarsel om at den skulle komme. Var bare 4+3, så veldig tidlig. Hadde ingen smerter. Har også hatt en MA og der ble det oppdaget på ultralyd i uke 10. Så det blir litt annerledes ...
 
Jeg er nå gravid 6+0. Forrige gang mistet jeg i MA, oppdaget i uke 11, men utviklingen hadde stoppet opp i uke 8. Nå har jeg fått litt lysebrun utflod, syns mest når jeg tørker meg. Det begynte så vidt for to dager siden, ingenting i går eller i dag før nå i kveld. Nå er jeg engstelig for at dette er starten på SA. Hvordan ha SA startet for dere som har opplevd det?

Hvordan har det gått? ❤️
 
Hei! jeg hadde lysebrun utflod noen dager, men nå har jeg ikke hatt noe på 1,5 uke. I morgen skal jeg på ultralyd så da får vi svaret.

Krysser fingrene for deg! Masse lykke til ❤️
 
Hei! jeg hadde lysebrun utflod noen dager, men nå har jeg ikke hatt noe på 1,5 uke. I morgen skal jeg på ultralyd så da får vi svaret.

Lykke til i morgen! :Heartred
 
Hei! jeg hadde lysebrun utflod noen dager, men nå har jeg ikke hatt noe på 1,5 uke. I morgen skal jeg på ultralyd så da får vi svaret.

Kom over denne tråden. Ser du skulle på ultralyd. Hvordan gikk det? :Heartred
 
Back
Topp