hvordan starter

Kløverfire

Betatt av forumet
dagen deres? Dvs hva er det første dere gjør når dere står opp med mini?stell eller mat?

Her må vi rett inn på kjøkkenet å få i ham en flaske mme, ellers blir han sur[:D] deretter stell og så litt leking og soving, og grøt når han står opp igjen[:)]

Her ammer jeg i senga i sju tiden, så står vi opp. Slipper alle bikkjene ut i hagen, gir de mat, fyrer opp i peisen. Mens jeg har gjort dette så har babyen ligget i lekegrinda og titta på uroen sin [;)]

Så er det å bytte bleie, ta på klær, så ser vi på tv en times tid før hun skal ta morrasduppen sin. Og som nå, så sover hun søtt i vogna si ute [:D]

Han ammes i senga i 5-6 tia så da er vi på badet før mat. Han ligger og lufter seg mens jeg dusjer, så steller jeg han og så er det mat etterpå.

Kommer litt an på rly. Hvis hun gråter når hun vekker meg ca 6.30 er det rett oppi senga for pupp. Hvis derimot hun bare ligger å pludrer og smiler går vi på badet først og så frokostpuppen i stua. Så er det litt lek og kos i lekegrinda før grøten. Så slipper jeg bikkja ut i hagen hvis hun har våknet og så vekker jeg pappaen.

Hvis det ikke er bikkjekaldt ute går vi tur alle sammen [:D] ca kl 9.30

Ammer i senga, så inn på badet og steller, så er det frokost på meg mens Victoria ligger på gulvet å leiker [:D]

Her går vi først på badet..ordner både storesøster å lillesøster. Så går vi på stua å storesøster leker mens minste får pupp[:)]

får pupp i senga rundt 6 tiden.... så sover hun mens eg gjer alt klart til hun som skal på skolen og mannen som skal på jobb. Så fyrer eg i ovnen slik det blir godt å varmt. Tar på tv til hun på 3 og smører frokost til hun står opp i 7 - 7.30 tiden... Legger meg litt til og små dupper til 8 - 8.30.
Hopper i dusjen, steller babyen. Kjører N i bhg til 9 - 930 så spiser meg og E frokost sammen.

ved 6-7 tiden står pappan opp for og reise på jobben.
Da ammer jeg junior om han er våken.(er som regel det )
Da får han ligge i sengen med meg for kosiing og mer soving.
Rundt 9 står vi opp, går på badet og steller han.
så evt litt pupp igjen. i lekegrinda for litt lek mens jeg ordner og styrer her.

Får pupp i sengen før vi står opp. Ligger og lufter seg uten klær mens jeg dusjer, så tas stellet på henne etterpå. Så ligger hun på lekematten og koser seg litt mens jeg lager frokost.

ORIGINAL: Josle

gir henne en flaske i senga, og så er det rett på grøt når vi står opp. Samtidig som jeg spiser frokost[:)]

hvor lang tid ca mellom flaske og grøt?

står opp kl 9, og da er det på bade å ta stellet.. så ligger han en god time på gulvet sammen med lekene sine, før det er påtide med formiddagsgrøt etterfulgt av en dupp i 11 tida.. [;)]
han NEKTER å spise noe før det! får siste nattmåltid med pupp i 6 tida..

Back
Topp