Hvordan starter bekkenløsning?

tingeling1

Forumet er livet
Hva er de første symptomene? Jeg har hatt så vondt i korsryggen de siste dagene. Det stråler litt ut på hver side, og noen ganger litt nedover den ene sida av rompa og ned i beinet.... Må legge til at jeg har litt skjev rygg, så det kan jo selvsagt være det som er grunnen men...

Jeg skulle akkurat til å starte en tråd om det samme. Er veldig kort ut i svangerskapet, men etter at jeg var og gikk på ski på lørdag har jeg hatt vondt fra ryggen og ut i høyre hofte og litt nedover i benet. Leste noe om at det kunne starte på denne måten... Ikke for å ødelegge tråden din og sette fokus over på meg. Bare tenkte at jeg ikke trengte å starte en ny tråd. [8|] God bedring! [;)] Klemmer

Jeg er sykemeldt pga ryggen og bekkenet - har sånne strålesmerter fra bekkenet og nedover jeg og...pluss vondt andre steder i ryggen og... Men altså, kiro/fysioen min mener det ikke er bekkenløsning - men låsning. Løsning er det ikke mye å gjøre med, mens låsning kan man få behandling for. Men sånn helt nøyaktig hva som er hva, og hvordan løsning kjennes i forhold til låsning, er jeg jammen ikke sikker på... Har bare hatt låsninger i ryggen før, så jeg kjente det var noe det samme nå, det blir bare veldig mye verre siden jeg er gravid....[&o]

Jeg og har fått bekkenløsning. Har ikke vondt hele tiden, men hvis jeg gjør litt for mye husarbeid o.l eller bøyer meg for mye merker jeg også det i høyre side og at det stråler nedover i høyre bein. dritkjipt

Hei! Har vært hos legen på helsestajonen i dag, og hun mente at det er lille nurket som klemmer på nerver. Så jeg har en liten en inni der som vil plage mammaen sin litt. [:)] Hun trodde at det ville gå over bare livmoren vokser over bekkenet. Hvis det ikke gikk over var det antakeligvis bekkenløsning, men det er bare å vente å se. Lykke til alle sammen [;)]

Akupunktur er kjempeeffektivt mot bekkenløsning! Jeg hadde bekkenløsning og ble helt fin etter 3 behandlinger:o)

Back
Topp