Hvordan står det til?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Med disse toåringene og familiene deres
Noen har blitt storesøsken, andre er minst eller eneste enda .

Mi er nr tre og skal etter planen forbli yngste i familien. Hun snakker og synger dagen lang. Går, løper, hopper og danser, like mye ro på henne. Liker nå å se på skjerm også, vennebyen og dr mcstuffins. Å være ute er stas, og når de store ungene (7 og 9,5) passer henne er det stort. Det herlige er det det gir oss voksne mulighet til å krabbe under dyna igjen mens hun er oppe med de store. Eller nå er de ute.

Men hun har blitt veldig småspist og vi må jobbe med å få i henne mat, bit for bit. Det går seg vel til etterhvert håper jeg.

Nå nyter vi påskeferien. Jeg og ungene har hatt fri siden helga. Mannen jobber .Men gir seg nå snart og så har vi fri alle sammen. En tur på ski har jeg og ungene vært sammen med min far som dro pulken med lillemor. Satser på en tur eller to til i løpet av påska mes hele familien
 
Her går det bra[emoji4]
Mi løper og hopper rundt og skravla går i ett. Snakker hu ikke så synger hu. Storkoser seg ute og kan holde på der hele dagen. Eller så er Mikke Mus, Brillebjørn og Poppeloppane store favoritter.
Nå om dagen så elsker a alt[emoji23] "Jeg elsker leke med pluss pluss!", "Jeg elsker å vaske!". Hadde hu bare elsket og pusse tenner og å sette opp håret også så hadde det vært topp![emoji28]
Hu ble storesøster for et par mnd siden og hun er veldig omsorgsfull og opptatt av at lillesøster skal ha det bra. Så det går over all forventning!
 
Her går det bra. Hu elsker å lese i bøker, synge, danse, se paw patrol, puslespill og være ute [emoji1]
Hun snakker mye nå, skal fortelle om alt som skjer rundt henne, herme og snakker mye nær hun leker [emoji7]
hun skal bli storesøster nå i oktober for da kommer nr 2 [emoji173]️ usikker på kjønnet enda, men mulig jeg får vite det på torsdag [emoji4]
 
Her går det bra. Hu elsker å lese i bøker, synge, danse, se paw patrol, puslespill og være ute [emoji1]
Hun snakker mye nå, skal fortelle om alt som skjer rundt henne, herme og snakker mye nær hun leker [emoji7]
hun skal bli storesøster nå i oktober for da kommer nr 2 [emoji173]️ usikker på kjønnet enda, men mulig jeg får vite det på torsdag [emoji4]

Gratulerer så mye! :)
 
Her går det bra. Hu elsker å lese i bøker, synge, danse, se paw patrol, puslespill og være ute [emoji1]
Hun snakker mye nå, skal fortelle om alt som skjer rundt henne, herme og snakker mye nær hun leker [emoji7]
hun skal bli storesøster nå i oktober for da kommer nr 2 [emoji173]️ usikker på kjønnet enda, men mulig jeg får vite det på torsdag [emoji4]
Gratulerer med ny baby i magen :)
 
Her går det bra. Hu elsker å lese i bøker, synge, danse, se paw patrol, puslespill og være ute [emoji1]
Hun snakker mye nå, skal fortelle om alt som skjer rundt henne, herme og snakker mye nær hun leker [emoji7]
hun skal bli storesøster nå i oktober for da kommer nr 2 [emoji173]️ usikker på kjønnet enda, men mulig jeg får vite det på torsdag [emoji4]
Gratulerer så mye[emoji173]
 
Her går det bra. Hu elsker å lese i bøker, synge, danse, se paw patrol, puslespill og være ute [emoji1]
Hun snakker mye nå, skal fortelle om alt som skjer rundt henne, herme og snakker mye nær hun leker [emoji7]
hun skal bli storesøster nå i oktober for da kommer nr 2 [emoji173]️ usikker på kjønnet enda, men mulig jeg får vite det på torsdag [emoji4]
Gratulerer så mye[emoji4]
 
Mi er nummer to, og kommer nok til å forbli det en god stund. Mannen sier nei til nummer tre foreløpig[emoji12]

Hun elsker å synge, og gjør det støtt og stadig. Hopper, løper og danser mens hun synger "letitgååååå". TV blir det dessverre en del av for tiden, to trøtt og sliten foreldre. Mikkes Klubbhus, McStuffins, Poppeloppane, Brillebjørn, Kembo er alle slagere her i huset. I påsken var vi på kino og så Brillebjørn, og den slo an[emoji1]

Hun er fortsatt en storspiser[emoji4] Huff, har prestert å introdusere henne for sjokoladepålegg med et uhell[emoji23] Når hun er sulten går hun gjerne å finner det selv i skapet[emoji85]

To uker til toårskontroll nå[emoji4]
 
Nå blir det ultralydkontroll om 15minutter, får se at alt er i orden og gjerne om vi får vite kjønn [emoji7]
 
Nå blir det ultralydkontroll om 15minutter, får se at alt er i orden og gjerne om vi får vite kjønn [emoji7]
Akkurat nå, mao :)

Da håper jeg du kommer derfra med gode nyheter. Og lyst til å skravle masse og vinne den vogna på topp 100, det må jo være helt perfekt !
 
Ultralyden ble jeg satt fram til 13+3. Alt var i skjønneste orden [emoji173]️ og så var det ingen tvil, vi venter gutt [emoji7]
A336A0F1-5306-49F2-A5EA-2B7F75C3D6B7.jpg
 
Min tur til å svare her :)

Helga er ei blid jente med masse liv og glede.
Hun begynner også å vise at hun har et sterkt temperament, og det er viktig å forberede henne på ting som skal skje.

Hun elsker å synge, tegne, pusle, se på tv (Marit og dyra, nysgjerrige nils, Masha og Mishka, Thomastoget) og hun er veldig glad i å være i barnehagen.

Hun har tidvis lite tid til å spise, men hun er glad i mat, og elsker å være med å lage den :)

Hun ble storesøster for 5 mnd siden og syns det er veldig stas, selvom det ikke alltid er like lett å holde fingra av fatet.. :p
 
Hun leker godt med åandre barn i samme alder, vi drar på besøk og får besøk og det er kjempe artig å treffe andre barn.
Hun liker å hoppe på hoppekua, gå ut med hund, gi mat til hund, springe rundt omkring på lekeplassen, har blitt glad i gå lengre turer. Hun liker Timmi Tid, Karsten og Petra, peppa gris, masha og mishka, mickeys klubbhus, poppeloppane. Bake kake søte er en favorit rim som hun liker å fortelle :) kjole er stas å ha på, krem skal det smøres med :)
 
Oul er nå gjennomført og gutten er ventet 10.10 [emoji4][emoji170] morkaken er foreliggende «posterior previa totalis» som det står på rapporten. Så ny kontroll uke 28 og krysser fingrene for at den flytter seg opp så jeg kan få føde selv denne gangen også [emoji4]
IMG_0996.JPG
 
Back
Topp