Hvordan står det til?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hvordan står det til damer? [:D]
Syns det bare blir mindre og mindre liv her jeg! Færre damer [:-]

Har selv vært litt "fraværende" for tiden, men har "gode" unnskyldinger! hehe [8D]

Hmmmmm....?
Hva er dine unnskyldninger da?

For min egen del har jeg fullt opp med jobbing og kurs + at jeg har blitt syk nå.
Håper noen dager på sofaen gjør meg godt.

Gleder meg forøvrig til lørdag klokka 15, for da skal vi i Oslo Spektrum og se Disney On Ice!

Hehehehehe!
Okei :o)

Tenkte kanskje du hadde andre ting på tapet ;o)

Hehe, kan jo hende jeg har det og [8D] men det legger jeg ikke ut her i offentligheten [8D] [:D]

har hatt det sinnsykt travelt ,jobber full dag +teorikurs og mørkekjøring, vi driver med oppusning av vaskerommet som tar jævligt med tid så har ikke i bruk tørketrommel så jævligt bra ang tørlking av klær til 4 unger+ , jeg er frustrert og lei meg og det er gubben som får gjennomgå ...har nettopp kjeftet på han og jeg meiner han kan leige inn folk som alle andre gjør ...men nei han skal gjøre det selv ...FORBANA OG DRITA LEI .....aaahhhhhrrrsnart denne oprasjonen så jeg ser for meg hvordan det skal se ut her når det skjer hvis ikke han snart får i gang det jævla vaskerommer ....SÅÅÅÅ FRUSTRERT...MÅ HA DET UT EN PLASS[&o]

Vi har vel alle våre grunner til å ikke være så aktive her lengre.

Her er det rett og slett sykdom som tar tiden.. desverre.. [:'(]

Jeg er litt fraværende for tiden. Er travelt med to små. Men koseligt også da[:D]

Her er det bare ruging, soving, ruging, SPISE, og litt mer ruging som står på tapeten...
[&:]

ORIGINAL: Rosica

Her er det bare ruging, soving, ruging, SPISE, og litt mer ruging som står på tapeten...

Du er snaaaaaaart ferdig!
[:D]

ORIGINAL: Rosica

Ikke mange dagene igjen nå da, før du er ferdig [:D] Heldig du!!

Signerer Rosica her jeg... sover til 2 halv 3 om dagen [8D] veeeeldig klar for en liten baby nå og bli litt sosial igjen og kunne gå normalt og gjøre litt mer... [:D]

på dagtid har jeg ikke data, for den bruker sambo på jobb.. men titter innom med mobilen men aner ikke hvordan jeg skriver her med den [8D]

hatt litt sykdom vi også.. Hele forrige uke pluss forrige helg hadde Emma feber, 40,3 på det høyeste.. men ikke noe mer enn feber..
En god nyhet er at det ble mildt akkurat lenge nok til at telen i bakken forsvant fra tomten så de fikk lagt ned rør og noe greier som de ikke fikk gjort når de skulle.. så nå er endelig husbyggingen igang [:D]

ORIGINAL: Knottet2

Signerer Rosica her jeg... sover til 2 halv 3 om dagen [8D] veeeeldig klar for en liten baby nå og bli litt sosial igjen og kunne gå normalt og gjøre litt mer... [:D]

på dagtid har jeg ikke data, for den bruker sambo på jobb.. men titter innom med mobilen men aner ikke hvordan jeg skriver her med den [8D]

hatt litt sykdom vi også.. Hele forrige uke pluss forrige helg hadde Emma feber, 40,3 på det høyeste.. men ikke noe mer enn feber..
En god nyhet er at det ble mildt akkurat lenge nok til at telen i bakken forsvant fra tomten så de fikk lagt ned rør og noe greier som de ikke fikk gjort når de skulle.. så nå er endelig husbyggingen igang [:D]

Sover til 2 halv 3 du faktisk... Heldige du! [:D]
Her står jeg opp til rett tid for og levere junior i bhg. Syns det er bedre at jeg leverer ham til 9, enn at sambo leverer han til 7...
Så er det hjem og duppe etterpå istedet! [:D]

Men nå er det sannelig ikke lenge til vi er i mål!
Gleder meg!
Førstemann til mølla! [;)]

Bare bra her!
Jobb, 2-åring, mann, hjem og trening opptar igrunnen det meste av døgnet [;)]

vi har det helt greit [:)] Alle i live, faste jobber og tak over hodet. I grunn lite ingenting å klage på.

Back
Topp