Hvordan står det til med..

fruluna

Forumet er livet
..underlivet etter at dere har født?
Nå har det jo gått en stund siden fødselen også.
Er dere "normale" igjen?

Jeg er nesten normal.. Blitt trangere der nede, så det må litt lirking til i førsten før det går seg til når vi har sex.
Også er det noen ganger når jeg setter meg ned at det strammer liksom. Virker som om det er litt stramt et sted der nede [&:]
Men ellers er alt bra [:D]

Alt bare bra der nede ja. Er også trangere, så det ble litt lirking her i gården også[:D]. Men nå er nesten alt som før. Fikk beskjed om å knipe mye når jeg var på etterkontroll...huff, er så sløv med det. Men må vell skjerpe meg ja, slik at det ikke blir noe problem senere.

Er vel tilnærmet lik "som før". Ihvertfall så  lik man kan være med et arr der nede.... Arret er litt "knudrete" på en måte, og det er ikke alltid så godt. Så klapper fortsatt tørt etter dusj og sånt...
Sex messig aner jeg ikke... lysten er ikke her, har ikke overskudd til det og er "redd" for alt der nede.....

Det strammer ikke her, men jeg får noen stikkinger inni magen til tider. Livmora tenker jeg da... men vet jo ikke.... De er litt ubehagelige... også har jeg fortsatt en etter-rie nå og da....

Her er alt normalt for så vidt. Har litt probs med små blødninger etter at jeg satt inn spiral. Men ellers så e alt heilt topp....[:D]

her i gården er det også blitt  trangere der nede..vi må lirke litt vi også...litt slitsomt, å kan bli ganske vont...
føler noen ganger at jeg går som ein kalv etter sex...hoff hoff..[X(]

Back
Topp