Hvordan står det til med sexlivet da, jenter?!

Aprilnurk2017

Betatt av forumet
Blir det noe omdagen? Hehe her er det ganske dødt gitt.. mannen jobber borte og jeg vil rett og slett ikke nå som testen endelig er positiv.. satser på at det tar seg opp når vi har vert på ul;)
 
Hos os er det ikke helt nemt, min lyst er der men har for meget ubehag ved, så vi fonder på andre sjove lege så der stadig er lidt gang i det
 
Helt dødt her. Er kvalm og uvel, og veldig trøtt, så er ikke veldig fristende å hoppe i høyet. Stakkars mann, men virker ikke som han heller er keen.
 
D funker som vanlig her skjelden men det er mere pga han på 1,5år som våkner nesten hver kveld vi vil legge oss litt tidligere! Hehe!
Lysta hos meg blir sterkere under graviditet, og virker som om det blir mottat positivt hihi
 
Her er det samme som før egentlig! :D Veldig glad for det.

Var øm helt i starten, men har gått seg til nå :)
 
Lysten er på topp, men jeg tør bare ikke helt enda. Blødde så ofte etter sex i det første svangerskapet, og er redd for å "ødelegge" noe. Dessuten går jeg på Crinone, så det er ikke akkurat veldig delikat der nede :p Tror jeg måtte ha tatt en "utgraving" rett før i så fall. Hahaha. Du og du, for en turn-on :p
 
Godt dere holder det i sjakk.. får dårlig samvittighet ovenfor samboeren.. men får tilgredstille hans behov med nærhet i stede:)
 
Lysta er langt ifra på topp her heller så blir ikke mye på den stakkars mannen nei! Men tror ikke akkurat han blir veldig fristet heller av en samboer som uff og huffer seg hver kveld fordi jeg må sto oppreist og pusse tenner og blir så sliten og kvalm av det! Hehehe... Får ta det igjen når kvalmen gir seg :D
 
Ikke noe her akkurat nå, mest fordi jeg ikke vil risikere noe helt ennå, vil at har skal være festet og lukket :p Men jeg hadde mer lyst enn vanlig forrige gang, så det tar seg nok opp etter tul når jeg ser at alt er ok ;)
 
Jeg har så vondt down there :( skjønner ikke hva det kommer av.. er ikke sopp eller noe sånt. Jækli ømt og sårt. Men vi har oss noen runder likevel :p nå er jeg kveldskvalm plutselig så får vente til helja og morgener med god tid :p
 
Vårt lille nurk var jo absolutt ikke planlagt, så har ikke hatt sex siden vi fant ut at jeg var gravid. Tror han er redd det blir tvillinger da :laughing021
 
Helt topp:) men min kjære er litt redd for å ha sex pga han er redd for å gjøre at vi mister spira.
 
Ganske dødt hos oss også,mest fordi jeg ikke tør fordi jeg er rett for å miste igjen. Sist gang ble det mye action etter positiv test flere dager på rad så innbiller meg at det hadde noe med sa å gjøre. Selv om jeg vet at det sikkert ikke har det.. Syns synd på mannen men heldigvis forstår han meg godt. Blir nok anderledes etter ul og jordmor tenker jeg :)
 
Lite her også, men gjorde det i går. Var på toalettet etterpå og da blødde jeg.. Blødde når jeg stod opp også, ikke mye da, kun spotting. Er det normalt? Andre som har opplevd det?
 
Lite her også, men gjorde det i går. Var på toalettet etterpå og da blødde jeg.. Blødde når jeg stod opp også, ikke mye da, kun spotting. Er det normalt? Andre som har opplevd det?
Det er veldig vanlig. Man har skjørere slimhinner når man er gravid, så som regel kommer det av det :)
 
Nokså dødt etter positiv test, då kvalmen er overveldende. Hadde ei liten pause frå kvalmen på lørdagskvelden, og då fekk han kjørt seg ;)
 
Back
Topp