Hvordan står det til med partneren?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Er partneren din klar som et egg for fødsel, eller er partner stresset? Fortell
 
Mer enn klar! Han synes nok at han kan komme ut snart. Gleder seg veldig!
 
Han tar det helt med ro:laughing025 Han gleder seg og det veit jeg. Men han er veldig laidback på at han kommer når han kommer.. Men han blir nok stressa når det hele starter:laughing025
 
Min gruer seg litt, med tanke på hvordan den første var.. men vi skal begge inn på samtale med jordmor om noen uker så får vi Evt gått igjennom det vi tenker på. ❤️
 
Han er litt stressa, hans første :happy::love7

Men han er mest stresset over fasen hvor han er ansvarlig for meg og baby, før vi kommer oss opp til sykehuset og medisinsk personell overtar :happy:
 
Min mann holder på å gjøre seg klar (røykeslutt), og vi skal på kurs så han kan få litt input til hva som kan vente han. Men han har en holdning om å ta ting som det kommer, noe som egentlig er helt greit for min del. :)

Jeg tror nok ikke han er helt klar over hva han egentlig har i vente, noe jeg sikker ikke har heller :wtf:
 
Han gleder seg mer for hver dag som går:) litt redd for å være i «veien» under fødsel å at han skal føle seg ubrukelig :confused1 hans første. helles så er han litt misunnelig for at jeg får kjenne på hvordan det er å ha et lite menske i magen som sparker å beveger seg, for det kunne han også ha tenkt seg å kjenne på :laughing001
 
Back
Topp