Hvordan står det til med dere andre som skal føde i janauar?

Her er jeg igangsatt med tabletter og har små tak. Skal snart innta min tredje og ser ut som om vi får en 2020 baby. Jeg er 38+0 idag og er ærlig talt ganske fornøyd med å bli satt igang. For kvalmen gjorde at jeg ikke klarte mer. Det i kombinasjon med stor baby så ble det besluttet tidligere idag at vi prøver å tvinge denne ungen ut.

Lykke til ❤️

Noen som har erfaring med bekkenplager og kiropraktor? Er i uke 38 og er svært plaget med bekkenet, men har det noe for seg med behandling så nært termin?

Jeg ville ringt noen med kompetanse på svangerskapsrelaterte plager og hørt. Selv går jeg til osteopat og har hatt veldig god nytte av det, og skal dit igjen når jeg er 38+0 på onsdag. Men hvor mye man vil få ut av å starte behandling så sent vet jeg ikke. Ring og spør :-)

38 uker nå.
Hatt bekkenløsning siden uke 20 som bare blir verre. Magen er så stram og hard at den gjør vondt når folk tar på den eller jeg flytter på meg. Svangerskaps kløen vil ikke gi seg.

guuuud jeg er lei :hilarious:

Noen som har erfaring med bekkenplager og kiropraktor? Er i uke 38 og er svært plaget med bekkenet, men har det noe for seg med behandling så nært termin?
Jeg har hatt svært god nytte av å gå til kiropraktor.
Oppsøkte en jeg visste hadde håndtert gravide kvinner før, med det som viste seg å være bekkenlåsning. På det verste var det slik at jeg nesten ikke kom meg ut i bilen etter jobb pga smerter i symfysen.
Husker ikke i farten hvor lenge det er siden, men er noen måneder.
Nå har jeg knapt vondt overhodet, nesten bare når jeg skal snu meg om natten. Det gjorde underverker å slutte å jobbe også, må innrømmes.

Det er begrenset hva han får gjort nå, jeg er ikke veldig tøyelig og bøyelig (37), men han har sine måter å få det til å knekke likevel.

Ville absolutt ha sjekket det ut!

Back
Topp