Hvordan står det til med dere? ♡

Hvordan går det med dere og babyene? ♡
Tipper det er ganske mye som skjer i hverdagen deres nå, mtp utvikling! :D

Håper dere alle har det fint og trives :)

Heisann alt bra, begynner først nå å kose meg i permisjonen. Jenta sover lengre dupp enn 20 min så jeg rekker å slappe av litt i mellom slagene grøt hjelper godt å metter

Men straks tilbake i jobb her, så jeg rekker ikke kose meg så mye
 
Her går alt supert, travle dager så derfor er jeg desverre lite her inne...
Men titter innom innimellom
 
Alt går bra, men syns alt plutselig endret seg etter vi flyttet inn i nytt hus før jul! Har ikke den samme godfølelsen (avslappet og rolig tempo) som før når jeg er i permisjon! Men det kan også være at jeg skal begynne på jobb neste måned som får meg til å stresse meg selv opp og bekymre meg for ditt og datt!
 
Her går alt supert, ny leilighet før jul og alt er bare avslappet egentlig ❤️
Og elsker og se småen i forandring vær dag, og alltid nye hærlige lyder fra han❤️
 
Alt står bra til! Jenta er 8 måneder, og vi har kost oss masse helt siden dag 1. Hun finner ut av nye ting hver dag, og holder nå på å reise seg og stå overalt. Så spennende å følge med på utviklinga. Vi har nok vært heldige, og har fått ei jente som spiser godt, og sover godt. Hun sov hele natta fra hun var 4 mnd (fra ca kl 18-07) og hun er blid nesten hele tida! Så dette har gått over all forventning. Skal snart tilbake i jobb, så pappaen skal ta over permisjon og være hjemme med jenta til over sommeren.
 
Back
Topp