Hvordan står det til med deg? Mye plager?

Jente24år

Glad i forumet
Nå er det ikke så voldsomt lenge til februar, og terminen nærmer seg sakte med sikkert.
Hvordan føler du deg? Hvilke plager/vondter har du? Blir du fort sliten?

Vil gjerne høre hvordan du har det i disse travle dager før jul :)

Jeg vil påstå at jeg har vært super heldig.
Jeg har hatt fint lite plager gjennom svangerskapet, men merker at ting blir tyngre. Jobbet 100% frem til midten av november, men jobber nå 50%. Julegaveshopping har gått greit så lenge jeg ikke går mer enn en time av gangen. Da sier ryggen ifra. :)

Føler jeg har vært veldig heldig jeg også :) Lite plager hele veien, og formen er stort sett bra nå også. Kjenner det i bekkenet hvis jeg går mye, men trening går fortsatt fint. Sover overraskende bra, med bare en dotur på natta (noe jeg ofte har uten å være gravid også). Merker jeg blir fortere sliten og trøtt nå enn for noen uker siden da, og er avhengig av mye søvn. Jeg er student, og sitter for tiden og skriver masteroppgave, så jeg styrer dagene mine veldig som jeg vil selv. Det hjelper nok mye på formen :)

Her går det faktisk bedre enn det har gjort hele svangerskapet :) Endelig! Er 33 uker i morgen, og kan endelig nyte graviditeten ordentlig, føler jeg. Bekkenet begynner imidlertid å krangle skikkelig rundt symfysen, så det er litt kjipt om natta. Men tar en dag av gangen, plutselig er de små her! :)

Har vært heldig jeg også [emoji846] sykemeldt 20% like før 3.trimester og 40% nå, kun 3 uker igjen på jobb. Er plaget med ryggen og nå symfysen, men kunne vært så mye verre! [emoji846]

Jeg jobber fortsatt 100% (gjort det hele svangerskapet), men kjenner det begynner å blir fryktelig tungt og er enda bare midt i uke 30.
Formen er fin, men må ta en del hvilepauser i løpet av dagen.
Har ellers ingen større plager; halsbrann/ sure oppstøt, men begynner å bli veldig godt vandt med det [emoji38]